الف: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** مشاهده شی ء پرنده نورانی در آسمان برخی شهرهای کشور از اخبار مورد توجه در فضای مجازی استان اصفهان در 24 ساعت اخیر بود. به گفته برخی منابع ، شی ء نورانی در آسمان ایران، مواد بازمانده از سوخت موشک فانتون 9 است که از امریکا به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شده است.
*** مخالفت نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس با لایحه بودجه 96 نیز از دیگر اخبار مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی اصفهان بود. حسینعلی حاجی دلیگانی گفته است که در بودجه سال ۹۶ حقوق کارمندان ۱۰ درصد اما هزینه‌های جاری ۳۰ درصد افزایش یافته است.
*** کمیاب شدن گوجه فرنگی و افزایش قیمت آن، پر کردن داوطلبانه چاه های غیر مجاز در شهرضا، راه اندازی فاز اول و سوم شهرک سلامت اصفهان در آینده نزدیک و برپایی نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان از پنجم اسفند از دیگر اخبار مورد توجه بود.

ب: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مشکلات و مسائل خوزستان نیز از مهمترین اخبار سراسری مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنچه در خوزستان در این چند روز برای مردم پیش آمد، واقعا دل انسان را می خراشد، گفتند: [رسیدگی به] این‌ها وظیفه‌ ماست؛ این‌ها وظیفه‌ مسئولین است. حکومت‌ها موظفند به فکر مردم باشند؛ این یکی از وظایف قطعی و فوری و همیشگی حکومت‌هاست.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به مشاهدات گذشته خود از مشکلات پدید آمده برای مردم در جریان دو سیل مهیب افزودند: سیل آفت بزرگی است و خسارت های زیادی برای مردم و خانواده‌ها ایجاد می‌کند و کمک به مردم سیل‌زده در مناطق جنوب، وظیفه و کاری لازم است.
*** اظهارات قائم مقام حزب اعتماد ملی درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز از دیگر اخبار مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی بود. حجت الاسلام رسول منتجب ‌نیا به ایرنا گفته است که برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پیش بینی من از اول این بود و هنوز هم بر این اساس هستم که اصولگرایان نمی توانند به وحدت و توافق برسند؛ اصولگرایان یقین دارند که هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آنها رقیب قدرتمندی برای روحانی نیست.
*** اعلام هشتم اسفند به عنوان آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس، تخریب منازل مسکونی هفت روستای فهرج در استان کرمان بر اثر سیلاب و آلودگی سه برابر حد مجاز شهر گچساران نیز از دیگر اخبار سراسری مورد توجه بود.
گ/301 / انتشار: 1339
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.