به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار حسین آقا دوستی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در نطنز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استکبار جهانی در سال‌های اخیر در راستای تامین امنیت رژیم صهیونیستی و به فراموشی سپردن اولویت جهان اسلام در دفاع از مردم فلسطین به افروختن آتش فتنه در کشورهای اسلامی اقدام کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: استکبار با مسلط ‌کردن گروه‌ های تکفیری از خدا بی ‌خبر بر بخش عمده‌ ای از کشورهای اسلامی باعث شده که مساله آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اولویت اصلی مسلمانان جهان فاصله گیرد.
وی تصریح کرد: ملت ها، به خصوص جوانان بدانند، بحران سازی که امروز در خاورمیانه پدید آمده است برای امنیت اسرائیل است و قضیه سلفی و تکفیری و داعش مولود و زاییده تفکر، مثلث سوم شوم عبری، عربی و آمریکایی است.
آقادوستی خاطر نشان کرد: اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی همچون زخمی کهنه بر پیکر جهان اسلام خودنمایی می‌ کند و روز جهانی قدس روز وحدت جهان اسلام و عزای اسرائیل کودک کش است.
وی افزود: به زودی داعش و این گونه گروهای های تکفیری از میان بر داشته می شوند و به حول و قوه الهی در ادامه آن رژیم صهیونیستی هم از صفحه روزگار محو خواهد شد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.