به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به وصیت نامه امام علی (ع) به فرزندان و اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: همه مردم و به خصوص مسئولان نظام باید همیشه این وصیت نامه را مدنظر داشته و بر اساس آن عمل کنند و صرف این که خود را شیعه علی بدانیم کافی نیست بلکه باید همیشه در خط علی (ع) و ولی باشیم.
وی افزود: تقوا، ایجاد نظم در امور، اصلاح بین برادران دینی و ایجاد الفت با آن ها، مقابله با دشمنان دین، به دنبال مسائل دنیوی نبودن و یاری دادن مظلوم از جمله محورهایی است که در وصیت نامه امام علی (ع) چه به صراحت و چه به صورت ضمنی به آن پرداخته شده است و باید مد نظر همه مدعیان شیعه علوی قرار بگیرد.
وی با بیان این که اگر مسئولان پاک دست و اهل تقوا نباشند نسبت به دیگر اقشار جامعه انتظار بالایی برای تحقق این مهم وجود ندارد، گفت: دشمنان نظام همیشه به دنبال ایجاد تفرقه و دوقطبی کردن جامعه ما بوده اند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و این که عده ای در داخل از روی جهل یا عمد بخواهند گرای ایجاد تفرقه را داده و وحدت را نشانه بروند برای هیچ کس قابل قبول نیست و به طور حتم با پاسخ قاطع مواجه می شود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه، به بایدها و نباید های قضاوت اشاره کرد و افزود: عملکرد مسئولان قضایی باید بر محور اجرای احکام الهی، رضایت پروردگار و حمایت از صاحب حق باشد و در این راه نباید هیچ گونه اعتنایی به شیطنت ها و دشمنی های عده ای منفعت طلب شود.
قاسمی افزود: برخورداری مردم از خدمات کیفی و تسریع در روند رسیدگی به دعاوی از اصول مهم در قضاوت است که مسئولان قضایی باید مانند سابق و بلکه بهتر به این موضوع به صورت ویژه نگاه کنند.
امام جمعه بادرود با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه کشور و نقض آشکار برجام، گفت: آمریکایی ها هر آن چه را در منطقه انجام می دهند به جمهوری اسلامی نسبت داده و به خاطر آن نیز ما را تحریم می کنند تا به قول خودشان کمر نظام را بشکنند.
وی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی در طول بالغ بر 30 سال تحریم همچنان در اوج اقتدار قرار دارد، اضافه کرد: عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه داعش خود نمونه ای از حوزه تحریمی بود که جمهوری اسلامی در آن به خوبی درخشیده و باعث بهت و حیرت دشمنان خود شده است.
قاسمی خاطرنشان کرد: پیام این اقتدار موشکی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ ارزشی برای مصوبه سنا قائل نیست و با این تحریم ها نیز خم به ابرو نمی آورد و مسئولان دولت فعلی آمریکا نیز این موضوع را که نمی توانند هیچ غلطی انجام دهند را از دولت های قبلی خود یاد بگیرند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.