مرتضی صفاری نطنزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز کرد: امنیت ملی خط قرمز است و اجازه هیچ گونه تعرض به کشور را توسط دشمنان نخواهیم داد.
وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه علیه مقر داعش در دیرالزور سوریه افزود: اقدام سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مقر فرماندهی داعش، نماد و نمایش اقتدار ایران و پاسخی به حرکت ایذایی آنان در مجلس و مرقد مطهر امام راحل بود.
نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، گفت: این حرکت ایران نشان داد که ما در مبارزه با تروریست جدی هستیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اقدام موشکی سپاه کاملا به جا و مناسب بود و دستاورد منطقه ای برای جمهوری اسلامی ایران داشت.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.
در این حمله موشکی که از استانهای کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.