به گزارش ایرنا، ' رسول حامدیان ' جمعه شب در مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسان اصفهان، افزود: برای معرفی نامزدهای اصولگرایان در انتخابات از دو سال قبل برنامه ریزی شد تا همه نیروهای اصولگرا با هر نوع گرایش سیاسی در قالب مجمع اصولگرایان اصفهان فعالیت کنند.
وی افزود: تشکیل این مجمع در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موفقیت هایی را به دنبال داشت و توانستیم نیمی از نمایندگان استان اصفهان را تفکر اصولگرایی راهی مجلس کنیم.
دبیر جامعه اسلامی مهندسان اصفهان ادامه داد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز این اقدام زیر نظر مجمع اصولگرایان اصفهان به هدایت حج اسلام مهدوی، سالک و بهشتی نژاد پیگیری شد.
وی افزود: در فرآیند انتخاب داوطلبان برای اعلام لیست نامزدهای اصولگرایان جهت انتخابات شورای شهر اصفهان به دوستانی برخورد کردیم که قصد داشتند سلیقه های شخصی خود را به مجمع اصولگرایان تحمیل کنند.
حامدیان با اشاره به اینکه نیروهای اصولگرا متعهد شده بودند که از لیست معرفی شده از سوی مجمع اصولگرایان اصفهان به عنوان لیست واحد برای انتخابات شورای شهر اصفهان حمایت کنند و از اعلام لیست های دیگر خودداری کنند، افزود: متاسفانه برخی از دوستان اصولگرا با زیرپاگذاشتن این تعهد اقدام به اعلام لیست های متعدد کردند و اکنون باید پاسخ دهند که با چه مجوزی وحدت اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر اصفهان را شکستند.
وی افزود: این افراد باید پاسخ دهند که بر چه اساسی وحدت اصولگرایان که زیر نظر روحانیت معزز شهر ایجاد شده بود را با سلیقه های شخصی از بین بردند و به دروازه خودی گل زدند.
حامدیان اظهارکرد: چنانچه برخی از نیروهای اصولگرا این وحدت را از بین نمی بردند حداقل پنج یا 6 نفر از نیروهای اصولگرا در پنجمین دوره شورای شهر اصفهان حضور داشتند و رضایت رهبری نیز حاصل می شد.
دبیر جامعه اسلامی مهندسان اصفهان افزود: شکست در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان یک عبرت بزرگ برای برخی نیروهای اصولگرا که وحدت اصولگرایان را از بین بردند می باشد.
وی افزود: امیدواریم این افراد با عبرت گرفتن از این اقدام که جمع اصولگرایان اصفهان را دچا تشتُت کردند به خود آیند و به این جمع بپیوندند.
حامدیان ابراز عقیده کرد: پیروزی در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر اصفهان هنر اصلاح طلبان نبود بلکه حاصل حرکت تفرقه افکنانه ای بود که برخی از نیروهای اصولگرا در اصفهان انجام دادند.
وی افزود: امیدواریم از این تجربه، استفاده کنیم و در رویدادهای آینده شهر با اتحاد بیشتری و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که در دیدار اخیر با دانشجویان و مسئولان کشور بیان شد، تلاش کنیم.
دبیر جامعه اسلامی مهندسان اصفهان با بیان اینکه سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان و مسئولان نظام در این مقطع حساس، بسیار مهم و با اهمیت است، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دو دیدار، خط مشی آینده کشور در بخش های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را ترسیم کردند و نیروهای انقلاب و تشکل های سیاسی کشور باید در این راستا حرکت و وظایفی که برعهده دارند را اجرا کنند.
مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسان اصفهان جمعه شب در حسینیه جواد الائمه اصفهان برگزار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.