رییس شورای اصلاح طلبان آذربایجان‌شرقی از یک تغییر در لیست کاندیداهای این شورا در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا در تبریز خبر داد . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، احمد ظهیرنیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال تأیید صلاحیت تعدادی دیگر از داوطلبین شورای اسلامی شهر تبریز از سوی هیأت نظارت بر انتخابات و درج اسامی آنها در لیست وزارت کشوراعضای شورای اصلاح طلبان استان شب گذشته در یک نشست با  رای گیری جدید ضمن احترام به آقای حسین هژبر  که پیش از این به عنوان یکی از کاندیداهای این شورا معرفی شده بود،  آقای محمد پورحسن  را جایگزین وی کرد.
رییس شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اهمیت موضوع تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات گفت: در صورتی که بررسی ها تنها بر مبنای معیار قانون و فارغ از سلایق باشد، مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت . 
لازم به ذکر است صلاحیت آقای حسین هژبر کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز همچنان باقی است . 
گفتنی است بر این اساس لیست کامل کاندیداهای شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریزشامل شکور اکبرنژاد، سونیا اندیش، محمدباقر بهشتی، فرج محمدقلی زاده، موسی اشرفی، غلامحسین مسعودی ریحان، سعید نیکوخصلت، کریم صادق زاده تبریزی، نصرت ا.. شاهدی، زین الدین هریسی نژاد، عبدا...تقی پور، محمدپورحسن و  محمدرضا خداوردی زاده می باشد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.