**چهاردهمین نمایشگاه سراسری قرآن و عترت عصر سه شنبه، با پیام آیت الله مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان گشایش یافت

**آیت الله حسین مظاهری از مراجع عظام تقلید عصر سه شنبه در پیامی به چهاردهمین نمایشگاه سراسری قرآن و عترت اصفهان نسبت به برگزاری این نمایشگاه در دوره های بعدی با استفاده از تمام ظرفیتهای کشوری تاکید کرد.

**رسول زرگر پور استاندار اصفهان گفت: نمایشگاه قرآن اصفهان می تواند به یک دانشگاه معرفت شناسی با نمایش تولیدات نخبگان قرآنی و معرفی برگزیدگان حوزه های مختلف مرتبط با این کتاب اسمانی تبدیل شود.

**سید اسدالله جولایی رئیس ستاد دیه کشور گفت: آزادی 15 هزار زندانی جرایم غیر عمد در دستور کار این ستاد درسالجاری است.

** احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رویکرد دستگاه قضایی این استان پیشگیری از جرایم و صدور حکم زندان، آخرین اقدام این دستگاه برای مقابله با جرایم است.

** محسن کریمیان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برنامه های اجرا شده از سوی این سازمان برای مبارزه با آفت سن غلات نتایج خوبی در پی داشته است و از این لحاظ هیچگونه مشکلی در این استان وجود ندارد.

**نخستین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد (ایت بال) آقایان اصفهان با عنوان جام رمضان با حضور 32 بازیکن به میزبانی این شهر برگزار شد.

**جواد شعرباف مشاور شهردار اصفهان گفت: برای ساخت خط 2 قطارشهری این کلانشهر از فاینانس استفاده خواهد شد.

**مختار بخشیان معاون بهره برداری فولاد مبارکه گفت: این مجتمع همراه با فولاد خوزستان و فولاد سبا در سالجاری میلادی در بخش تولید آهن اسفنجی، فولاد خام و انواع محصولات سرد و گرم به رکوردهای جدیدی دست یافت.

**کارآفرینان حوزه صنایع دستی در مناطق روستایی استان اصفهان به همراه هنرمندان تزئینات وابسته به معماری و خادمان میراث فرهنگی استان اصفهان به مناسب روز جهانی صنایع دستی تجلیل می شوند.

گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.