به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: با همه تلاش دشمنان و وجود جنگ ها و درگیرها در کشورهای منطقه با عنایت خداوند و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت همه جانبه ملت مسلمان ایران کشور از امنیت بالائی برخوردار است.
وی با اشاره به کشتار مردم بحرین گفت: رژیم آل خلیفه با حمایت آمریکا و عربستان دست به جنایت زده حتی جنازه شهدا را تحویل خانواده ها نمی دهد ولی جامعه جهانی سکوت کرده است.
خطیب جمعه اردستان افزود: کشتار مردم یمن، قحطی و وبا در این کشور با حمایت دولت آمریکا توسط عربستان صورت می گیرد و کسی اعتراض نمی کند.
دهشیری ضمن محکوم کردن انفجار اخیر افغانستان و کشته و زخمی شدن حدود 600 نفر خاطر نشان کرد: چه کسانی داعش را حمایت و پشتیبانی می کنند؟
امام جمعه اردستان به 14 و 15 خرداد اشاره کرد و ازعموم مردم خواست در مراسم های ویژه این روزها شرکت فعال داشته باشند.
دهشیری خطاب به نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک سال از دوران چهار ساله مجلس گذشت و مردم انتظار دارند نمایندگان مردم گزارش عملکرد و اقدام های خود را ارائه کنند.
خطیب جمعه اردستان با شاره به تایید صحت انتخابات 29 اردیبهشت ماه گذشته ریاست جمهوری از سوی شورای محترم نگهبان افزود: با تایید انتخابات برخی صحبت ها پایان یافت و طرف بازنده انتخابات بدون اردوکشی خیابانی نتیجه انتخابات را پذیرفت که از وی تقدیر می شود.
وی از تعطیلی 2 ماهه استخر شنای اردستان انتقاد کرد و خواستار رفع مشکل مزایده و بازگشایی آن از سوی مسئولان شهرستان و استان شد.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.