به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نمازجمعه کرمان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت افزود: مردم به فرمان رهبر و مقتدای خود پای صندوق ‌های رای حضور پیدا کردند و به دولتمردان خود فرصت دیگری دادند تا نقص و کاستی‌ های احتمالی را جبران کنند.
وی اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر با ریختن بیش از 40 میلیون رای به صندوق‌ ها به دشمنان اسلام و ایران ثابت کردند پای انقلاب، اسلام و دین ایستاده ‌اند.
خطیب جمعه کرمان گفت: یکی از پیام های انتخابات این بود که مردم نظام‌ اسلامی را قبول و دوست دارند و برای حفظ آن هر کاری انجام می‌ دهند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان با حضور پرقدرت ملت ایران پای صندوق‌ های رای ناامید شدند تاکید کرد: اکنون و بعد از برگزاری انتخابات همه نیروهای فکری و عملی کشور باید به شعار سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توجه کنند.
حجت الاسلام قاسمی زاده همچنین به سفر رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه اشاره و تصریح کرد: دشمن برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده است.
وی گفت: 110 میلیارد دلار قرارداد خرید اسلحه از آمریکا توسط عربستان به این معناست که آنها هر روز از محبوبیت و اقتدار جمهوری اسلامی بیش از پیش می‌ ترسند.
امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از سخنانش به حلول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه یک فرصت است و باید فرصت را غنیمت شمرد.
وی روزه را رکن و مدار اصلی ماه مبارک رمضان عنوان و اظهار کرد: افرادی که روزه نمی ‌گیرند، باید مراقب چشم، گوش، زبان، اعمال و رفتار خود باشند.
وی با بیان اینکه فرهنگ سپاسگزاری و قدردانی باید در جامعه نهادینه شود و انسان همیشه شکرگزار خداوند باشد افزود: سلامتی یکی از ارکان مهم یک جامعه است که در بیشتر موارد مردم از این امر مهم غافل هستند.
حجت الاسلام قاسمی زاده از نظام جمهوری اسلامی و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین نعمت در کشور ایران نام برد و گفت: جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و ایثار رزمندگان و آزادگان است.
وی با بیان اینکه روحیه فریادرسی در برخی افراد وجود دارد لذا این افراد همواره در حال کمک به دیگران هستند اظهار کرد: این در حالی است که این فریادرسی نباید از طریق خلاف قانون انجام شود یا جنبه رشوه داشته باشد.
وی نشر خوبی های افراد را نوعی امر به معروف دانست و گفت: ترویج اخلاق افراد خیرخواه و با ایمان در جامعه موجب نشر خوبی ها می شود.
راهپیمایی نمازگزاران کرمانی بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت آل خلیفه و حمایت از مردم بحرین از مصلی امام علی (ع) کرمان تا میدان بسیج برگزار شد.
راهپیمایان در این آیین با سر دادن شعار 'آل خلیفه آل شیطان بود دشمن آزادی انسان بود'، 'شیعه بحرین مجاهد بود دشمن حاکمان فاسد بود'، 'آل خلیفه فاسد و بی حیاست مزدور شیطان بزرگ آمریکاست'، 'حاکم بحرین شده پریشان از شیخ عیسی قاسم قهرمان' و 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' از ظلم و ستم آل سعود و آل خلیفه نسبت به مسلمانان منطقه ابراز انزجار کردند.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.