به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید علی سجادی ' در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سید علی(ع) این شهر افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان داد که این ملت همانند گذشته در کنار رهبر معظم انقلاب قرار دارند.
وی اظهارکرد: خیل عظیم شرکت کنندگان در انتخابات نشان از دینمداری مردم است و امید است مورد خوشنودی امام عصر (عج) قرار گیرد.
امام جمعه نایین تاکید کرد: تمام نامزدهای حاضر در انتخابات همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از این پس رقابت ها را به رفاقت تبدیل کنند و دست در دست هم برای آبادانی این سرزمین بکوشند.
حجت الاسلام سجادی در ادامه به نخستین سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان اشاره کرد و افزود: آمریکا از این طریق اهدافی را دنبال می کند.
وی با بیان اینکه آمریکا از این راه قصد دارد نیروهایی بصورت نیابتی در منطقه داشته باشد، افزود: در سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان، بی سابقه ترین قرارداد با اعتبار بیش از 110 میلیارد دلار برای تامین امنیت عربستان منعقد شد و این قرارداد درست در زمان انتخابات ما منعقد شد.
سجادی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریگ فت و افزود: رمضان ماه بسیار بزرگی است و در این ماه برای تمام اعمال خوب ما پاداش چند برابری در نظر گرفته می شود و قرآن در این ماه نازل شده است و یکی از بزرگترین واجبات این ماه روزه محسوب می شود.
امام جمعه ظمن تشکر از حضور مردم در نمازجمعه گفت: از هفته آینده نماز جمعه در مسجد جامع نایین برگزار می شود.
نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136 / 2093 ** خبرنگار: حسین فرزانیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.