به گزارش ایرنا حجت اسلام علی ابراهیمی پور در خطبه‌های نماز جمعه آبادان ضمن سفارش مردم به تقوای الهی افزود:دشمن درصدد است تا بین اقشار متخلف مردم و مسئولان نظام اختلاف ایجاد کند و به اقتدار ملی کشور ضربه بزند.
وی اظهار داشت:برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام در مرحله بعد از انتخابات همه باید با اتحاد و اتفاق‌نظر در مسیر درست گام برداریم و در پی تحقق وعده‌های اعلام ‌شده باشیم.
حجت‌الاسلام ابراهیمی پور مبارزه با مفاسد اقتصادی، حذف قاچاق، اشتغال جوانان، افزایش حقوق کارکنان، برطرف کردن فقر کامل در کشور را از جمله شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد و بیان داشت:کسانی که به دولت منتخب رأی دادند باید مطالبه گیری بیشتری در خصوص تحقق شعارهای اعلام شده داشته باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه توجه به اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان را مورد تاکید قرارداد و گفت :مسئولی که برنامه‌ای برای تحقق شعار رهبری نداشته باشد نباید در مسئولیت خود باقی بماند.
امام‌جمعه آبادان به کلنگ زنی فاز 2 پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گفت:بعد از سه ماه از کلنگ زنی هنوز اقدام مثبتی در این طرح که می‌تواند برای بیش از هشت هزار جوان شغل ایجاد کند صورت نگرفته است.
وی افزود:بنده به‌هیچ‌وجه اجازه اشتغال افراد غیربومی در فاز 2 پالایشگاه آبادان را نخواهم داد و به‌صورت جدی نیز این موضوع را به مسئولان اطلاع داده‌ام.
حجت السلام ابراهیمی پور در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه آبادان به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه و دیدار با برخی از سران کشورهای عربی اشاره کرد و گفت:ائتلاف عربی، غربی و عبری در منطقه برای مقابله با ایران تشکیل شده‌ در صورتی‌ که دشمن اصلی مسلمانان رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی افزود:اختلاف در بین کشورهای اسلامی بدون شک به نفع رژیم غاصب صهیونیستی است و فروختن سلاح از سوی آمریکا نیز به آل سعود در راستای سرکیسه کردن کشورهای مسلمان است.
امام‌جمعه آبادان همچنین سرکوب شیعیان بحرین و اعلام تبعید شیخ عیسی قاسم روحانی مبارز این کشور را محکوم کرد.
3015/6002
خبرنگار:عدنان جواهری ** انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.