روزنامه اصفهان امروز در مطلبی با عنوان گرمای رقابت روحانی و قالیباف در اصفهان نوشت: دو کاندیدا به اصفهان می آیند و بر اساس برنامه های انجام شده ، حسن روحانی امروز در میدان نقش جهان سخنرانی خواهد داشت و محمد باقر قالیباف نیز در ورزشگاه پیروزی با هوادارانش دیدار می کند.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان اینکه متروی اصفهان؛ پروژه ای فراشهری به نقل از شهردار اصفهان نوشت : طبق قولی که به شهروندان دادیم قرار است فاز سوم قطار شهری که تا میدان آزادی امتداد می یابد در اواخر خردادماه یا اوایل تیرماه راه اندازی شود.
در ادامه این مطلب به نقل از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان آمده است: نتیجه شورا هر چه باشد، مترو اولویت اول اصفهانی هاست.
علی رضا صلواتی افزود:مترو پروژه اول شهر اصفهان است و فکر می کنم هر شهردار و مدیریت شهری که به روی کار بیایند با توجه به این مسئله تلاش بر این خواهد داشت که متروی اصفهان تکمیل شده و این زخم مانده بر پیکر شهر درمان شود.
روزنامه نصف جهان هم در مطلبی با این عنوان که'کرایه اتوبوس 15 درصد گران شد' نوشت: علیرغم مخالفت های فرمانداری اصفهان، شورای شهر حرفش را به کرسی نشاند.
در ادامه این مطلب به نقل از معاون عمرانی فرماندار اصفهان آمده است: نرخ بلیت اتوبوس در اصفهان بنا بر مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان 15 درصد افزایش یافت.
ابوالفضل موسوی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص افزایش نرخ کرایه اتوبوس در سال جاری افزود: این مصوبه در تاریخ 19 فروردین ماه به شورای حل اختلاف ارسال شد اما شورای شهر دوباره روی مصوبه خود در خصوص افزایش تا سقف 15 درصدی نرخ کرایه اتوبوس اصرار کرد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نوشت: کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اجازه هیچگونه تبلیغاتی را در بقاع متبرکه ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی افزود: در راستای برگزاری انتخابات از ظرفیت امامزادگان برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای استفاده می شود.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان سی و سه پل به صورت هوشمند رصد می شود به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نوشت: مدرسه چهارباغ و سی و سه پل مهمترین آثاری هستند که در مسیر مترو واقع شده اند و در صدد هستیم تا با سیستم مانیتورینگ هوشمند، واکنش های آنها در برابر عبور مترو را رصد کنیم.
فریدون الهیاری افزود: سیستم مانیتورینگ با هدف رصد لحظه به لحظه و آنلاین واکنش های دو بنای مدرسه چهارباغ و سی و سه پل در برابر عبور مترو صورت خواهد گرفت و لرزش های احتمالی زیر ذره بین خواهد بود.
روزنامه اصفهان زیبا هم در مطلبی با عنوان تعطیلی تحصیلی با اشاره به اینکه سال گذشته هفت هزار دانش آموز اصفهانی در مقطع متوسطه ترک تحصیل کردند نوشت:این تعداد شامل 1.9 درصد دانش آموزان مقطع متوسطه می شود.
رحیم محمدی با بیان اینکه 350 هزار دانش آموز در دوره متوسطه مشغول تحصیل هستند افزود:آمار ترک تحصیل نسبت به چهار سال گذشته که 3.9 درصد بوده کاهش خوبی داشته است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از فرمانده انتظامی استان اصفهان نوشت: بر اساس قانون نصب بنرهای بزرگ خارج از ستادها تخلف است.
سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه رصد تخلفات انتخاباتی در استان اصفهان از زمان اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است افزود: این تخلفات در همه زمینه ها مورد پایش نیروی انتظامی قرار گرفته و تا کنون تخلفات قابل پیگیری قضایی انگشت شمار بوده است.
روزنامه نسل فردا هم در مطلبی با عنوان اصفهان میزبان فینال زودهنگام انتخابات نوشت: امروز برای اصفهان در آستانه برگزاری سه انتخابات مهم، روز جالبی است.
نماینده تفکر اصلاح طلب اعتدالگرا رئیس جمهور روحانی و نماینده طیف مقابل این تفکر، محمد باقر قالیباف میهمان شهر گنبدهای فیروزه ای هستند.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'دولت روحانی، روی زمین سیاست ورزی می کند نه در آسمان ها' به نقل از عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نوشت: آنها که مردم را به چشم یارانه بگیرها نگاه می کنند، فرهنگ مصرفی را در میان جامعه ترویج می دهند و به تدریج نیروی مولد توسعه را به انفعال می کشانند.
ناهید تاج الدین افزود: آقای روحانی نخستین رئیس جمهوری بود که تاکید کرد در کشور ما سال ها و دهه ها اقتصاد به سیاست داخلی و خارجی یارانه داده و اصرار داشت که باید یک دهه نیز سیاست داخلی و خارجی به اقتصاد یارانه بدهند تا ببینیم وضع کشور به چه سمت و سویی خواهد رفت.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.