** سمپوزیوم بین المللی حقوق داوری به همت مجمع امور داوری و میانجیگری اصفهان روز پنجشنبه در تالار کوثر این شهر برگزار شد.

**محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، به وجود بیش از 20 میلیون پرونده در دستگاه های قضایی و نهادهای شبه قضایی کشور مانند شوراهای حل اختلاف وجود دارد.

** منصور باقرصاد، رئیس ستاد محمدباقر قالیباف از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در هر شرایطی از رقابت انتخاباتی کناره گیری نمی کند.

**محمد باقر قالیباف، نامزد ریاست جمهوری در ادامه سفرهای استانی خود روز یکشنبه هفته آینده برای دیدار با مردم اصفهان به این شهر سفر می کند.

**حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از موفقیت این اداره کل در کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان از ابتدای فعالیت دولت تدبیروامید تاکنون خبرداد.

**علی بصیرپور، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: تداوم جریان زاینده رود بستگی به میزان بارش روزهای آینده و ورودی سد زاینده رود دارد.

**دکتر هافمن ،رئیس دانشگاه مدول وین اتریش در دیدار اعضای هیات تجاری و فرهنگی پایتخت اتریش با شهردار اصفهان، گفت: وین آماده همکاری با اصفهان در زمینه های مختلف بویژه گردشگری، زیست محیطی و ترافیک شهری است.

**رسول زرگر پور، استاندار اصفهان گفت:در دولت تدبیر و امید بیش از 12 هزار و 700 پروژه با اعتباری بالغ بر 105 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

**حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تاکید کرد: رطوبت ایجاد شده در تالاب گاوخونی مانع از انتشار ریزگردهای آلوده به سموم و فلزات سنگین در منطقه شده است که این مساله موفقیتی بزرگ به شمار می رود.

**محسن کریمیان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: این استان پیش از تصدی دولت تدبیر و امید واردکننده گوشت مرغ بود اما اکنون به صادرکننده این ماده پروتئینی تبدیل شده است.

**محقق دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موفق به طراحی و فرمولاسیون آدامس 'بتاهیستین' برای درمان انواع سرگیجه مرتبط با دستگاه دهلیزی(سیستم وستیبولار) بویژه بیماری 'منییر' شد.


گ/6994 *خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.