*** معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با مسئولان ورزش استان با مسئولان ورزش استان در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران دیدار و گفت و گو می کند.
غلامرضا شعبانی بهار پس از ملاقات با مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه هم اندیشی که با حضور مدیران باشگاه های خصوصی، رؤسا، نایب رئیسان و دبیران هیات های ورزشی استان تشکیل می شود، دیدار دارد.

*** مراسم روز مزرعه با حضور استاندار، محققان، مروجان و کشاورزان پیشرو استان اصفهان برگزار شده و در ادامه این مراسم بازدید از چند طرح مهم کشاورزی شرق اصفهان انجام می گیرد.
براساس نتایج جلسه کارگروه برگزاری روز مزرعه برای محصولات گندم، جو، کلزا، دانه‌های روغنی، پنبه و ذرت، برگزاری روز مزرعه نمایش عینی و واقعی مجموعه تلاش های محققین مراکز علمی تحقیقاتی کشاورزی و متخصصان فنی اجرایی و آموزشی ترویجی کشاورزی برای افزایش موثر توانمندی کشاورزان در راستای افزایش راندمان تولید با استفاده از صحیح ترین و علمی ترین روش تولید محصول کشاورزی بصورت پایدار همراه با بیشترین دقت برای تامین غذای سالم جامعه مطرح می شود.
در این برنامه محققان وکشاورزان با حضور در مزارع تحقیقی و ترویجی از آخرین یافته های علمی کشاورزی از عملیات کاشت، داشت و برداشت که توسط مهندسان کشاورزی ارائه می شود، از نزدیک اطلاع پیدا می کنند.
در این برنامه از پروژه های شبکه های آبیاری شرق اصفهان به طول 13 کیلومتر، استخرهای پروش ماهی های قزل آلا و گرمابی شرق، پروژه های سامانه نوین آبیاری با سطح بالغ بر چهارهزار و 600 بازدید می شود.

*** دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در محل تالار زیتون مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار می شود.
جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور قدردانی از فرآیندهای آموزشی و تجلیل و ارتقاء و توسعه رویه های آموزشی جاری در دانشگاه ها با تدوین استانداردها مربوط به هر یک از فرآیندهای آموزشی و تعیین معیارهای سنجش و اعتبار بخشی فرآیندها و نیز توسعه فرآیندها و ابداع و ارائه فرآیندهای جدید آموزشی برگزار می شود.
دبیرخانه این جشنواره در مدیریت مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.