حسن سقایی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی با آینده‌نگری و بررسی و برنامه‌ریزی در راستای رفع مشکلات مردم وارده صحنه شده است، اظهار داشت: با نظرخواهی از تمامی اعضای حزب موتلفه در نهایت به انتخاب سید مصطفی آقامیرسلیم به عنوان فردی با سوابق خوب اجرایی، آگاه به مسایل و بدون نقطه منفی در سوابق رسیدیم ضمن اینکه ایشان متصف به صفاتی مانند ایمان و خداترسی نیز است.

وی با بیان اینکه مطابق زمان‌بندی قانونی دفاتر حزب در استان‌ها و شهرستان‌ها به ستاد انتخاباتی آقای میرسلیم تبدیل و تبلیغات آغاز شد، بیان داشت: رعایت اخلاق و قانون‌مداری در ستادهای تبلیغاتی از اصول اصلی مورد تاکید است و هزینه‌های ستادهای میرسلیم نیز از سوی حزب و کمک‌های اعضای حزب تأمین ‌شده است.

حزب موتلفه همیشه مصالح کشور و نظام را در نظر گرفته است

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در اصفهان با اشاره به اینکه هدف همه ما برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه است، ابراز داشت: نکته قابل توجه اینکه میرسلیم از صحنه انتخابات کنار نخواهد رفت، حزب موتلفه از ابتدای تشکیل همیشه مصالح کشور و نظام را در نظر گرفته و معتقدیم باقی ماندن وی در صحنه انتخابات بهترین تصمیم در حزب موتلفه و یک تکلیف است.

سقایی با اشاره به اینکه ستاد میرسلیم از ظرفیت های جوانان در ستاد استفاده کرده است و کمیته جوانان از فعال‌ترین بخش‌های ستاد است، ابراز داشت: بیش از ۴۰ درصد اعضاء و مسئولان حزب در کل کشور جوانان پرشور، هوشمند با برخورداری از قدرت تحلیل دقیق مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت روحانیون از شاکله‌های مهم حزب موتلفه از ابتدای تأسیس است، به برنامه‌های میرسلیم اشاره و گفت: میرسلیم برای پیروزی در انتخابات هدف و برنامه مشخص دارد چراکه این حزب از زمان‌های گذشته اقدام به تحلیل مسائل و مشکلات مردم و گردآوری راهکارها در تمام مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و موضوع آب کرده است.

خشکاندن ریشه فساد و مقابله با رانت از برنامه های دولت میرسلیم

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در اصفهان ادامه داد: خشکاندن ریشه فساد، مقابله با رانت‌ها، رفع موانع اداری در کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی، رفع موانع ازدواج جوانان و رسیدگی به معیشت مردم، مقابله جدی با اجرای سند ۲۰۳۰، تقویت و تجهیز بنیه دفاعی کشور برای مقابله با سلطه‌جویی‌های آمریکا و استکبار جهانی، توجه به یادگاران دفاع مقدس، استفاده از نیروهای جوان، کارآمد و تحصیل‌کرده در دولت از جمله این برنامه‌هاست.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دولت میرسلیم بر اساس رفع مشکل عدم اشتغال و بیکاری جوانان است و بر تلاش در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه داریم.

به دلیل رعایت قانون تبلیغات متضرر شدیم

سقایی با انتقاد از اینکه مسئولان اجرایی و نظارت بر انتخابات نسبت به مصادیق خلاف قانون در تبلیغات کاندیداها در استان و شهر اصفهان بی‌تفاوت هستند، اظهار داشت: ستاد میرسلیم در استان اصفهان تا ۲۳ اردیبهشت یک بنر خلاف قانون در سطح شهر نداشته است و به دلیل رعایت قانون متضرر شدیم که که مسئولان اجرایی انتخابات در استان پاسخگو باشند.

 

48
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 645592
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.