اصغر نقی‌زاده گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در حاشیه افتتاح پردیس چهارباغ اصفهان با اشاره به وضعیت سینماهای کشور اظهار داشت: سینماها بهتر شده درست است که از نظر قصه شاید مانند دهه 60 نباشد اما خلاقیت‌هایی که با امکانات جدید آمده بهتر شده است.

وی افزود: توانایی این را پیدا کرده‌ایم که 4 سالن ایجاد کنیم این مهم است و مطمئن هستم با افزایش سینماها رغبت مردم برای رفتن به سینما نیز بیشتر می‌شود و این سالن‌ها تنها در مراکز استان‌ها نباشد و در دورترین نقاط استان‌ها ایجاد شود.

نقی‌زاده بیان کرد: برای فیلم از کرخه تا راین به اتریش و آلمان رفته بودیم در دورافتاده‌ترین مناطق سالن‌های سینمای 50 نفر بود ما توانایی تولید فیلم داریم و اگر این را گسترش دهیم اتفاق خوبی می‌افتد. در زمینه پخش تا ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

وی خاطرنشان کرد: سینما باید از حالت دولتی و نفتی دربیاید و به سمت عرضه و تقاضا برود همین سبب افزایش چرخه سینما می‌شود، طبق فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد سینما داخلی و مقاومتی و به مردم سپرده شود، در کل سرمایه‌گذار بخش خصوصی ورود پیدا کند.

بازیگر سینمای ایران تصریح کرد: نخستین شرط اعتمادسازی برای سرمایه‌گذار خصوصی این است که بداند پولی که هزینه می‌کند برگردد برای اینکه این اتفاق بیفتد باید شرایط امنیت فرهنگی را برقرار کنیم تا شخص فیلمی را که ساخته بداند سلیقه‌ای با آن برخورد نشود زیرا سلیقه‌ای بودن است که قوانین را تغییر می‌دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619151
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.