به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پلیس با بیان اینکه پلیس آگاهی استان سال گذشته با توسعه علمی و آزمایشگاهی به موفقیت‌های بسیار خوبی دست یافت، اظهارداشت: با فعالیت گشت‌های کمین در مناطق مختلف استان در نوروز 96 در مجموع با کاهش 2 درصدی سرقت‌ها، افزایش 10 درصدی کشفیات، کاهش 32 درصدی جرائم مهم و 27 درصدی سرقت‌های به عنف مواجه شدیم.

وی افزود: در ایام نوروز و قبل از آن دو باند سرقت‌های مسلحانه از طلافروشی‌های استان را منهدم کردیم که از آنها 4 قبضه سلاح، 8 میلیارد ریال اموال مسروقه و سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به جلوگیری از فعالیت 7 موسسه مالی واعتباری بدون مجوز در سال گذشته، خاطرنشان کرد: امسال با اجرای مصوبه 556 در استان با موسسات مالی و اعتباری بدون مجوز برخورد قانونی می‌شود.

سرهنگ خسروی همچنین به حادثه اسیدپاشی مدتی پیش توسط دختر خانواده‏‌ای در شهرضا اشاره کرد و گفت: این دختر به علت مشکلات خانوادگی با پاشیدن اسید به پدر، مادر و برادر خود آنان را دچار مشکلات فراوانی کرد اما دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است.

وی درباره کشف یک جسد در محوطه پل شهرستان اصفهان هم اظهار داشت: با بررسی‏‌های انجام شده این احتمال وجود دارد که این جسد در رودخانه غرق شده و موضوع قتل نبوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یکی از مسائل جدید در بین خانواده‌ها ایجاد قرض الحسنه‌های خانوادگی است و فعالیت قانونی آنها مانعی ندارد اما در مواردی هم شاهد کلاهبرداری‌های سنگینی هستیم که از آن جمله می‏‌توان به دستگیری پرتلاش زنی با 20 میلیارد ریال کلاهبرداری اشاره کرد.

وی افزود: صندوق قرض‌الحسنه‌های خانوادگی نباید از حیطه چند خانواده فراتر رود و اگر قرار است قرض الحسنه بزرگتری شود، نیازمند دریافت مجوز از بانک مرکزی است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618909
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.