الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** ثبت نام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان در 24 ساعت گذشته قرار داشت.
حسن روحانی در چهارمین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور، در این انتخابات نام نویسی کرد. رئیس دولت یازدهم در هنگام ثبت نام به خبرنگاران علامت پیروزی نشان داد و شناسنامه اش را به سمت خبرنگاران و عکاسان گرفت. دکتر روحانی پس از قرار گرفتن پشت تریبون ستاد کشور بیان کرد که دوباره آمدم برای ایران و برای اسلام.
*** ثبت نام چهره هایی مانند ابراهیم رئیسی و محمد هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری نیز مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نیز روز جمعه در چهارمین روز از نام نویسی داوطلبان با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
در همین روز محمد هاشمی، برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
*** فعال شدن سرویس تماس صوتی رایگان تلگرام نیز از مهمترین اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. این سرویس از بامداد جمعه در کشورمان فعال شد هرچند پس از ساعاتی این سرویس در کشورمان دچار اختلال شد. مسئولان شبکه اجتماعی تلگرام اعلام کردند که این اختلال به دلیل استقبال زیاد کاربران ایرانی بوده هرچند برخی اپراتورها نیز دسترسی به آن را محدود کرده اند.
*** درگذشت عارف لرستانی بازیگر سریال «قهوه تلخ» صبح شنبه بر اثر ایست قلبی نیز از جمله اخبار مورد توجه بود. این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در 46 سالگی بدرود حیات گفت.
*** وقوع سیل در برخی از مناطق غربی کشور از جمله استان آذربایجان شرقی و مفقود شدن تعدادی از مردم نیز از دیگر اخبار مورد توجه بود. به گفته معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی، تا ظهر شنبه جسد 28 نفر از سیل زدگان شهرستان های عجب شیر و آذرشهر در این استان پیدا شده است.
*** سرقت مسلحانه از یک موسسه قرض الحسنه در مشهد و دیدار برخی از چهره های سرشناس اصلاح طلب با رهبر معظم انقلاب نیز از دیگر اخبار سراسری مورد توجه شبکه های اجتماعی بود.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی اصفهان:
*** انصراف حمید رسایی از نامزدی انتخابات میان دوره ای مجلس در اصفهان از مهمترین اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود. این نماینده سابق مردم تهران در مجلس با صدور بیانیه‌ای در کانال تلگرامی‌ خود انصرافش از نامزدی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اصفهان را اعلام کرد.
*** پیروزی تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور نیز از دیگر اخبار مورد توجه بود. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه با غلبه بر تیم گسترش فولاد تبریز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت و مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ماند.
گ/301/ *** انتشار: سلطانمرادی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.