به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه چهارشنبه در آئین برگزاری جبهه جهانی مقاومت در مصلی بقیه الله الاعظم (عج) کاشان اظهارکرد: حرکت مدافعان حرم مانند لبه تیز تیغی گردن و گلوی عامل اصلی همه این انحرافات یعنی صهیونیسم جهانی را هدف قرار داده است.
وی افزود: همان گونه که امام حسین (ع) با هدف شکستن جبهه باطل و ظهور جبهه حق به شهادت رسیدند و خون مطهرشان موجب روشن شدن حقیقت و منتشر شدن آن پیام آن در جامعه اسلامی شد، حرکت مدافعان حرم نیز موجب بدست آوردن بسیاری از توفیق ها برای امت اسلامی در جهان شد.
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار برگزاری آئین های بزرگداشت مدافعان حرم را مانند برپایی برنامه های تعظیم و پاسداشت عاشورا دانست و تاکید کرد: گرچه این قیام امروز در سوریه است اما باید پیام آن به نقاط جهان صادر شود.
به گفته وی اگر در باره این نهضت صحبت نشود این قیام در سوریه می ماند و نتیجه ای نمی دهد اما باید هدف این حرکت برای مردم تبیین شود تا در اثر جاری شدن نهرهای حرکت عاشورایی و پیوستن به سیل در شام، بتواند نجاست صهیونیسم را برای همیشه از تاریخ پاک کند.
طائب تصریح کرد: همان گونه که برپایی محفل ها و نشست های عاشورایی توانست پیام قیام سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را به همه جا صادر کند برگزاری یادواره ها و نشست های بزرگداشت شهیدان مدافعان حرم هم می تواند به پویایی این حرکت در جهان کمک کند.
وی هم چنین در خصوص خصوص برخی شبهات نسبت به مدافعان حرم، تصریح کرد:‌ همانگونه که نسبت به حرکت امام حسین (ع) اتهامات پوچی در آن زمان مانند تمایل امام به حکومت مطرح می کردند اما پس از حقانیت حرکت حضرت به علت حضور راوایان امین و رهبران راستینی چون امام سجاد (ع) و زینب (س) اثبات شد، امروز نیز واهی بودن شبهات درباره حرکت مدافعان حرم به علت حضور رهبر معظم انقلاب برای همه روشن شده است.
تاکنون پیکرهای مطهر حدود 30 شهید مدافع حرم در شهرستان کاشان به خاک سپرده شده است.
شهرستان کاشان افزون بر یک هزار و 700 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
آئین جبهه جهانی مقاومت از جمله برنامه های جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم با همکاری فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان تا 30 فروردین ادامه دارد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.