به گزارش خبرگزاری تسنیم از مبارکه، اصغر رحیمی چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند در کشور دو گروه بیشتر وجود ندارد، انقلابی یا غیرانقلابی، این جبهه آمده تا گروه انقلابی را سازمان‌دهی کرده و شکل بدهد تا اهداف انقلاب را محقق و عملی کنند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سه هدف دارد، افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سه هدف مدنظر دارد که یکی از اهداف مهم این جبهه وحدت نیروهای انقلابی با سلایق مختلف در سراسر کشور است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مبارکه اضافه کرد: نیروهایی که مقید و پایبند به اصول انقلاب و امام(ره) هستند و ولایت و رهبری را قبول و التزام عملی نسبت به آن دارند، زیر یک خیمه قرار می‌گیرند تا با قدرت بیشتری بتوانند انقلاب اسلامی را به اهداف والای خود برسانند.

وی با بیان اینکه دومین هدف جبهه این است که جوانان با استعداد، انقلابی و مؤمن را شناسایی و برای مسئولیت‌های شهر و شهرستانی تربیت کند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از هدف‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، کار برای مردم، رفع مشکلات موجود و پاسخگویی صحیح و درست به مردم است و اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، انقلابی عمل کردن و بردن انقلاب در سیستم اداری و اقتصادی کشور است.

رحیمی یکی دیگر از اهداف این جبهه را کمک به مردم در موقعیت سخت اقتصادی و معیشتی دانست و بیان کرد: مهم‌ترین مشکلات موجود کشور، بی‌کاری، تورم، تعطیلی صنایع و عدم پرداخت حقوق شش و هفت‌ماهه به کارگران است که همه از این وضعیتی خسته شده‌اند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی از مردم و برای مردم است، مطرح کرد: این جبهه تشکیل شد تا بتواند مردم را از مشکلات اقتصادی نجات دهد و نیازهای مادی و معنوی مردم را برآورده کند، به دنبال آن وضعیت فرهنگی و اجتماعی اصلاح شود و زمینه‌سازی برای هدف نهایی انقلاب اسلامی که فراهم کردن زمینه برای ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت جهانی است، انجام شود.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مبارکه با اشاره به برنامه‌های این جبهه در مبارکه گفت: این جبهه در 13 محله شهرستان مبارکه، تشکیل می‌شود که در همه اقشار و صنوف مختلف کانون داریم.

وی با بیان اینکه در شهرستان کانون‌های فرهنگیان، کشاورزان، روحانیون، مداحان، جوانان، دانشجویان، ورزشکاران، بازاریان، اصناف و بانوان در حال تشکیل است، گفت: جبهه در نظر دارد بعد از تشکیل کانون‌ها مردم با سلایق و تخصص‌های مختلف را در زیر چتر خود جا دهد.

رحیمی مطرح کرد: اکنون که نیروهای انقلابی در میدان آماده‌اند و کمر همت بستند تا بتوانند مردم را از این وضعیت نجات دهند، مردم نیز باید کمک کنند تا کشور و نظام که به فرموده امام خامنه‌ای در پیچ تاریخی قرار دارد عبور کند.

وی با بیان اینکه شهدا در زمان جنگ وظیفه خود را تشخیص دادند و به آن عمل کردند، خاطرنشان کرد: شهدا از همه‌چیز خود گذشتند و آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند، کشور را از خطرات موجود که در آن زمان بود، به‌سلامت عبور دادند و مسئولیت حفظ آن را بر دوش ما گذاشتند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مبارکه اضافه کرد: وظیفه امروز ما این است که در شرایط سخت بین‌المللی و منطقه،  شرایط سخت داخلی و مشکلاتی که امروزه برای انقلاب، نظام و مردم به وجود آمده و در واقع مانعی شده برای حرکت و پیشرفت انقلاب به سمت هدف نهایی، با همیاری و کمک مردم از این مرحله عبور می‌کنیم تا فردا در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

وی با بیان اینکه این جبهه یک جریان و حزب سیاسی نیست بلکه تشکل انقلابی و مردمی است که وابستگی به هیچ جریانی ندارد، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فارغ از هرگونه وابستگی به جریان و گروه‌های حزب سیاسی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: ما آماده‌ایم تا به مردم کمک کنیم،  دست به‌سوی مردم دراز کردیم و مردم هم باید کمک کنند تا این وضعیتی که همه نگران هستند را تغییر دهیم، این کشور به یک معجزه نیاز دارد و معجزه بدون حرکت شکل نمی‌گیرد مگر اینکه قدمی از طرف مردم برداشته شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614432
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.