به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید احمدوند ظهر امروز پس از پیروزی تیم ملی تنیس ایران برابر ویتنام در روز دوم مسابقات تنیس جام دیویس اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز یک روز حیاتی برای تیم ما محسوب می‌شد و اگر نتیجه را واگذار می‌کردیم، دیدارهای فردا را با استرس بسیار زیادی برگزار می‌کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مصدومیت بازیکن اصلی تیم ملی ویتنام در دیدار روز گذشته، آن‌ها با استرس کمتری وارد میدان شدند و همین عامل فشار را بر روی تیم ما بیشتر کرد اما از برد امروز بسیار خوشحال هستیم.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران درباره تاثیر مصدومیت بازیکن اصلی تیم ملی ویتنام بر دیدار امروز، بیان کرد: تیم دوبل ویتنام از همین دو بازیکن تشکیل شده است و بازیکنی که دیروز دچار مصدومیت شد در این تیم جای نداشت. اما از نظر سطح فنی اختلاف آن‌چنانی با یکدیگر ندارند.

وی ادامه داد: تیم ملی ویتنام از تیم‌های بسیار خوب دسته دوم تنیس جام دیویس آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود و 5 سال به صورت مداوم در دسته دوم حضور داشته است. حریف امروز ما موفق به کسب پیروزی مقابل تیم ملی تنیس اندونزی در کشور اندونزی شده است.

احمدوند گفت: در بازی امروز مزد بازی منظم خود را گرفتیم و توانستیم در گروه 2 باقی بمانیم. ضمن این که برای رفتن به گروه یک نیازمند ابزار حرفه‌ای هستیم.

وی اظهار داشت: بایستی از دو هفته آینده تمرینات خود را صورت منظم آغاز کنیم و نیازمند به امکانات و بودجه به صورت حرفه‌ای هستیم. بر خلاف ورزش‌های دیگر، تنیس ورزشی است که نیازمند تمرین و اردوهای بسیار زیادی است که امیدواریم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که کار حرفه‌ای تری ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران درباره مسابقات کشورهای اسلامی نیز تصریح کرد: در رقابت‌های کشورهای اسلامی به میزبانی کشور آذربایجان از 18 تا 22 اردبیشهت‌ماه شرکت خواهیم کرد و ممکن است با نفرات جدیدی پای به این رقابت‌ها بگذاریم.

احمدوند درباره پیشرفت تیم ملی تنیس ایران در چند وقت اخیر، گفت: سعی کردیم نحوه کار خود را بر اساس شایسته‌سالاری قرار دهیم و متناسب با نیاز خود بازیکنان مورد نظر را انتخاب کردیم و با یک تیم دوبل بسیار عالی نتیجه‌ای در خور شان تیم ملی تنیس ایران کسب کردیم.

وی درباره میزبانی اصفهان در این دوره از رقابت‌ها گفت: اصفهان میزبانی بی‌نظیری در این دوره از رقابت‌ها داشت و امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 608933
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.