به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم کردی پس از پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل ویتنام اظهار داشت: ابتدا باید از تماشاگران خوب اصفهانی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در یک روز تعطیل این گونه با حضور پرشور خود از تیم ملی حمایت کردند.

وی افزود: با توجه به تمرینات خوبی که تیم بعد از بازی با پاکستان داشت و میزان آمادگی آن‌ها ما واقعا پیروزی 2 بر صفر در روز نخست پیش‌بینی می‌کردیم، اما متاسفانه یک اتفاق ناراحت کننده رخ داد و بازیکن تیم ویتنام مصدوم شد در هر صورت ما به هدفی که در روز نخست داشتیم دست یافتیم.

سرپرست تیم ملی تنیس ایران درباره عملکرد بازیکنان در روز نخست گفت: خوشبختانه بازی بچه‌ها خوب بود، البته با توجه به توانمندی و ظرفیتی که از خالدان سراغ داریم کمی ضعیف‌تر ظاهر شد و باید سرمربی تیم با او صحبت کند اما نداف بسیار خوب بازی کرد و با وجود استرس زیاد در ابتدای بازی رفته رفته توانست بازی را مدیریت کند و در دست بگیرد و از حریف پیش افتاد. درست است که با مصدومیت حریفش پیروز میدان معرفی شد اما اگر بازی هم تا پایان انجام می‌شد بازی را می‌برد.

وی ادامه داد: متاسفانه یا خوشبختانه بازیکن مصدوم، بازیکن اصلی ویتنام است و نفر اصلی این تیم برای بازی دوبل فردا بود و این مصدومیت تأثیر زیادی بر نتیجه بازی فردا خواهد داشت.

کردی در پایان گفت: امیدوارم در بازی‌های فردا پیروز شویم تا کار به روز سوم کشیده نشود و پس از 6 سال ناکامی بتوانیم در گروه دو بمانیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607642
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.