به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجید شایسته امروز در نشست خبری پیش از دیدار با ویتنام در مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه در اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصفهان در سال‌های گذشته برگزار کننده خوبی بوده است و میزبانی‌های شایسته‌ای در تنیس بین‌الملل داشته است بنابراین به این نتیجه رسیدیم که اگر بتوانیم برای اولین بار مسابقات را از تهران به شهرهای دیگری از کشورمان انتقال بدهیم اتفاق خوبی است و چه بهتر اصفهان که تجربه میزبانی‌های خوب را داشته آغازگر این مسئله باشد.

وی افزود: بنابراین در هیئت رئیسه نظرسنجی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اصفهان میزبان این دوره از مسابقات دیویس کاپ باشد. البته در کیش هم مسابقات خوب وبا کیفیتی برگزار کردیم، اما در اصفهان تجربه دیگری است.

رئیس فدراسیون تنیس تصریح کرد: البته برگزاری مسابقات دیویس کاپ شرایط، سختی‌ها و قواعد و قوانین خاص خود را دارد و در هیچ رشته ورزشی سخت‌گیری فدراسیون جهانی تنیس در برگزاری مسابقات وجود ندارد. با توجه به این که اصفهان اولین تجربه میزبانی در چنین سطحی را دارد کمی اذیت هم شدیم، بیشتر به دلیل تعطیلات نوروز دسترسی به امکانات مختلف کمتر بود و استان اصفهان نیز استانی گردشگر پذیری بود و در این ایام استان شلوغ بود. اما خوشبختانه با همکاری همه دوستان در هیئت تنیس استان اصفهان شرایط و امکانات خوبی فراهم شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از بازی مقابل پاکستان، تیم‌مان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و در وضعیت خوبی به سر می‌برد. 2 بازیکن تیم‌‎ملی اصفهانی هستند و این موضوع می‌تواند برای تیم‌ملی مثبت باشد. ابن بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند با توجه به اینکه درشهر خودشان به میدان می‌روند. پیش‌بینی ما این است که اگر اتفاق غیر منتظره‌ای پیش نیاید، تیم ملی تنیس ایران نتیجه لازم را به دست می‌آورد. امیدوارم بازیکنان بازی خوبی را در زمین ارائه دهند و علاقه‌مندان به تنیس از این اتفاق راضی باشند.

شایسته تصریح کرد: امسال برای نخستین بار مسابقات در خارج از تهران برگزار می‌شود و امیدوارم با ایجاد شرایط و امکانات خوب و مناسب استان‌های دیگر ما نیز بتوانند میزبان رسمی مسابقات باشند.

وی در پایان درباره‌ برنامه‌های فدراسیون برای رده‌های پایه گفت: امیدوارم سال 96 سالی باشد که تیم‌های پایه تنیس ایران نتیجه زحمات چندین ساله خودشان را بگیرند. اوایل امسال و برای اولین بار در تاریخ مسابقات تنیس دنیا مسابقات پیش مقدماتی زیر 12 سال جهانی برگزار شد و تیم ملی دختران توانست به مرحله بعدی صعود پیدا کند و تیم ملی پسران نیز سوم شد و امیدوارم در سال‌های آینده نیز مسابقات زیر 12 سال با انگیزه بالایی برگزار شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607068
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.