سعید احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره آخرین شرایط تیم ملی تنیس ایران قبل از دیدار با ویتنام در مرحله پلی‌آف رقابت‌های تنیس جام دیویس آسیا و اقیانوسیه، اظهار داشت: شرایط بازی تنیس در اصفهان با اکثر مناطق دنیا به دلیل اراتفاع این شهر از سطح دریا و سرعت بالاتر توپ متفاوت است و باید با تمرین زیاد با این شرایط خود را آماده کنیم.

وی تصریح کرد: شرایط تیم ما نسبت به بازی قبل مقابل پاکستان بسیار بهتر شده است. نگرانی از بابت تیم دوبل با توجه به شرایط و هماهنگی بازیکنانمان نداریم و بچه‌ها از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران بیان کرد: تیم ویتنام، یک تیم کاملا حرفه‌ای‌ است و از بازیکنان با کیفیت و با مهارت بالا در رشته تنیس بهره می‌برد که دارای عناوین متعدد در مسابقات بین‌المللی هستند. با این وجود میزبانی مسابقات را بر عهده داریم و با شرایط متفاوتی پای به این رقاب‌ها می‌گذاریم و امیدواریم بازیکنان با تمام وجود بهترین نمایش را از خود به جای بگذارند.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی ایران بتواند پیروز این میدان شود پس از سال‌ها خود را در گروه دوم این رقابت‌ها حفظ می‌کند و با برنامه‌ریزی منسجم بایستی این ثبات ادامه‌دار باشد.

احمدوند درباره میزان آمادگی جسمانی بازیکنان تیم ملی تنیس، گفت: خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و با توجه به اردویی که در کشور تونس برگزار کردیم، با بهترین میزان آمادگی راهی مسابقات دیویس کاپ می‌شویم. فقط در بحث تمرکز و آمادگی فکری بازیکنان تیم ملی مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم این مشکلات تا روز برگزاری مسابقات حل شود و با بالاترین میزان آمادگی مسابقات خود را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران اظهار داشت: در تمام مسابقات انفرادی و دوبل با برنامه‌ریزی خاصی وارد می‌شویم و امیدواریم در 3 مسابقه انفرادی برنده شویم. در بخش دوبل هم بازیکنان هماهنگی داریم اما در روز مسابقه بازیکنان این بخش مشخص می‌شود. در حال حاضر امیروالا معدنچی و اشکان شکوفی تیم دوبل ما را تشکیل می‌دهند.

وی درباره حمایت مردم ورزش‌دوست اصفهانی از تیم ملی تنیس گفت: اصفهان یکی از مهدهای تنیس ایران محسوب می‌شود و علاقه‌مندان بسیار زیادی در این شهر تنیس را به عنوان ورزش اول خود دنبال می‌کنند. یکی از دلایلی که میزبانی این دوره از رقابت‌ها به اصفهان رسید به غیر از مسائل فنی، حضور علاقه‌مندان به این ورزش با توجه به حضور دو بازیکن اصفهانی در ترکیب تیم ملی بود.

احمدوند ابراز امیدواری کرد که این حمایت‌ها تا روز مسابقه از مجموعه تیم ملی ادامه دار باشد تا جشن صعود به دسته دوم مسابقات تنیس جام دیویس آسیا را در اصفهان برپا کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605716
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.