حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حسین بهشتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان  درباره همفکری نیروهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی در اصفهان جهت پیشبرد اهداف این جبهه اظهار داشت: امیدواریم سال جدید سال پربرکتی برای مردم ایران در جهت آرمان‌های مقام معظم رهبری باشد و به خصوص این که در ماه‌های منتهی به چند انتخابات مهم هستیم.

وی تصریح کرد: اصل حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در راستای انتخابات، انتخابات فراگیر و سازمان عظیم رای با حجم گسترده و با حضور همه نیروهای انقلاب است. هیچ وابستگی تشکل خاصی رنگ ویژه‌ای به انتخابات پیش‌رو ندهد و حضور یکپارچه نیروهای انقلابی زیر پرچم انقلاب تلاش مدیریت و برنامه‌ریزان این جبهه مردمی بوده است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان، بیان کرد: در این راستا تلاش‌ها و گام‌های بسیار خوبی برداشته شده و قرائن و شواهد نشان‌دهنده این است که مردم به نظام، انقلاب و رهبری خود علاقه‌مند هستند و زمانی که نقشه راه مقام معظم رهبری در سال جاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را در پیش راه خود می‌بینند، لذا کلیه این زمینه‌ها ایجاب می‌کند که نیروهای انقلاب خود را بازیابی کنند و با یک حرکت منسجم و یکپارچه در مسیر این آرمان‌ها قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان گام‌های موثری در مجمع اصولگرایان برداشته شده و تلاش‌های خوبی جهت انسجام تشکل‌های اصولگرا انجام شده و این تلاش‌ها جاده حرکت اصولگرایان را در استان اصفهان هموار کرده است.

بهشتی‌نژاد گفت: با تلاش‌هایی که در 2 سال اخیر در مجمع اصولگرایان اصفهان انجام شده، 2 جریان جبهه مردمی انقلاب و مجمع اصولگرایان در یک جهت حرکت به راه خود ادامه می‌دهند و پیش‌بینی این است که تمام نیروهای انقلابی اصفهان زیر پرچم آرمان‌های انقلاب به خوبی به راه خود ادامه دهند و آینده روشن‌تری نسبت به سایر استان‌ها دارند.

وی درباره اقدامات صورت گرفته در جهت جلوگیری از دو قطبی‌شدن فضای انتخاباتی در کشور، اظهار داشت: آرمان مقام معظم رهبری در جلوگیری از دوقطبی شدن انتخابات است و تلاش جبهه مردمی انقلاب استفاده از همه ظرفیت‌هایی است که دل در سرنوشت انقلاب داشته‌اند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: قشرهای برجسته انقلابی، قشرهای خاکستری که در خود ابهاماتی می‌بینند و کسانی که به نوعی با انقلاب محبت و آشتی دارند، دست به دست هم می‌دهند تا انتخاباتی پرشور و با حضور اکثریتی مردم انقلابی انجام شود. خوشبختانه ظرفیت طبیعی مضاعفی در استان اصفهان وجود دارد که معمولا در حرکت‌های انقلابی برگ زرین و مثبتی از خود به جای گذاشته‌اند و پیش‌بینی‌های صورت گرفته نیز حاکی از حضور پر شور این جبهه در بحث انتخابات می‌دهد. 

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌های مثبتی در این حرکت به وضوح دیده می‌شود و راه‌کارهایی از جمله حرکت قوی و مثمر ثمر تشکل‌ها در کنار جبهه مردمی نیروهای انقلابی و این که تشکل‌ها بتوانند از ظرفیت خود استفاده کند و نیروهای علاقه‌مند به آن تشکل را در کنار جبهه مردمی انقلاب یکدل و همراه قرار گیرند. با این حجم تشکل‌ها در استان اصفهان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اخبار خوش‌آیندی برای حجم عظیم رای‌دهنده و علاقه‌مند به انقلاب است.       

بهشتی نژاد درباره وظایفی که بر عهده نیروهای انقلابی در راستای انتخابات است، گفت: همانطور که در جریان انتخابات دوستان فراوانی در راستای برگزاری انتخابات انقلابی وجود دارند، دشمنان هم در تلاش هستند که در انسجام نیروهای انقلاب رخنه کرده و آسیب خود را وارد کنند. یکی از آسیب‌هایی که حربه دیرینه دشمن است، اختلاف‌افکنی بین نیروهای اصیل انقلاب و نیروهای انقلاب است.

وی ادامه داد: چه در بحث انتخابات ریاست جمهموری و چه در انتخابات شوراها، اگر لیست‌های متعددی به وجود آمد، یک عامل آسیب‌رسان است. دشمن نهایت تلاش خود را برای از بین بردن انسجام نیروهای انقلاب انجام می‌دهد. یکی از مواردی که می‌توان به آن متذکر شد، نیروهای انقلابی بایستی تلاش خود را برای رسیدن به یک وحدت نظر در بین خود انجام دهند که سر از تفرق لیست‌ها سر در نیاورد که ضرباتی ممکن است وارد شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607186
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.