ابراهیم عادل زاده نائینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اجرای هفدهمین مرحله طرح ملی ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی از 26 اسفندماه 95 تا چهارم فروردین ماه 96 افزود: این طرح امسال باشعار ”بی گدار به جاده نزنیم ،ظریف برانیم ” به مدت 9روز در محل پست راهنمائی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین کار خود را آغاز کرد.
وی هدف ازاجرای طرح فوق را حفظ آمادگی و توان پاسخگوئی درمقابله با حوادث احتمالی و تقویت نقش جوانان به عنوان مدیران آینده در برنامه های جمعیت و سازمان ، نمایش توان عملیاتی تیم های بشردوستانه در حمایت از زندگی و سلامت انسانها ، ترویج فرهنگ پیشگیری و ارتقا سطح آگاهی و اطلاعات عمومی مردم درامر حوادث و سوانح و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات امدادی وبشردوستانه ذکر کرد.
عادل زاده اضافه کرد: در مجاورت پایگاه ایمنی و سلامت ، فضاهای دیگری همچون ایستگاه ایمنی و سلامت و فضای دوستدار کودک و کمپین نه به تصادفات جاده ای نیز برپا شده است تا مسافران بتوانند از امکانات رفاهی و امدادی بیشتری بهره مند شوند.
همچنین در نوروز 96 و همزمان با اجرای طرح ملی هدایت و راهنمائی مسافران ، طرح بهرفت نیز اجرائی شد .
جمعیت هلال احمر در بهرفت یا بهبود رفتارهای ترافیکی ، به دنبال آن است تا کودکان ، نوجوانان و جوانان را با سوانح و حوادث ترافیکی آشنا و آنها را حساس کند .
شهرستان نایین با 40 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد
7136 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.