مجتبی اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در نوروز امسال فعالیت جمعیت هلال احمر مازندران در قالب 2 طرح امداد و راهنمایی اجرایی شد .
وی با بیان اینکه طرح راهنمایی هلال احمر روز گذشته به پایان رسیده افزود : طرح امداد تا پایان روز 15 فروردین در سراسر استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی اجرا خواهد شد .
اکبری ادامه داد : در این مدت سرنشینان بیش از 158 هزار دستگاه خودرو با مراجعه به پستهای ایمنی و سلامت از خدمات راهنمایی و دریافت بسته های اطلاع رسانی بهره مند شدند .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر از استقبال زیاد گردشگران از طرح خیمه نماز و فضای دوستدار کودک خبر داد و گفت : امسال بیش از 23 هزار نفر برای استفاده از این امکانات به پایگاه های جمعیت هلال احمر مراجعه کردند .
وی همچنی افزود : نوروز امسال 17 هزار مسافرو گردشگر از خدمات طرح سحاب یا سامانه حرکتهای امدادی بشر دوستانه بهره مند شدند .
اکبری گفت : در این مدت بیش از 560 هزار بسته فرهنگی ، بروشور های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.
جمعیت هلال احمر مازندران نوروز امسال بیش از 50 پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات و 30 پایگاه ایمنی و سلامت در سراسر استان بر پا کرد .
همچنین بیش از چهار هزار امدادگر و نجات گر و حدود 2هزار عضو جوان در طرح ایمنی و سلامت به خدمات رسانی به مسافران نوروزی پرداختند .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.