بهروز کارخانه ای روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های هلال احمر استان همدان در صحنه 47 سانحه رانندگی حضور یافتند که 29 مورد معادل 62 درصد این سوانح واژگونی بوده است.
وی اضافه کرد: این سوانح منجر به مجروح شدن 59 تن شد که 11 نفر از این تعداد به صورت سرپایی مداوا شده و 47 تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی گفت: علاوه بر امداد رسانی به سانحه دیدگان تصادف های جاده ای پنج عملیات در حوزه های کوهستان، شهری، برف و کولاک، صنعتی و دریایی - ساحلی توسط امدادگران هلال احمر در نوروز 96 انجام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار کرد: هفت هزار و 801 مسافر در طرح نوروزی امسال در چادرها و پایگاه های هلال احمر اسکان اضطراری شدند.
کارخانه ای بیان کرد: برای امداد رسانی به مجروحان، چهار نوبت بالگرد به پرواز درآمده تا مصدومان را به مرکز درمانی منتقل کند.
وی افزود: 68 دستگاه آمبولانس به همراه هفت دستگاه خودروی امداد و نجات برای امدادرسانی به مصدومان به محل های حادثه عزیمت کردند.
تیم های جمعیت هلال احمر استان همدان در 12 پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت و چهار پایگاه سیار اقدام به ارائه خدمات می کنند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.