علیرضا غیور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همان گونه که ایشان فرمودند سال 95 همراه با شیرینی هایی بود که عمده ترین آن ها را وجود امنیت پایدار ایران با توجه به بحران های منطقه ای و مشهود بودن عزتمندی ایران و ایرانی در جهان دانستند.
وی افزود: اشاره و تاکید به جای رهبر فرزانه انقلاب و اولویت دادن ایشان به موضوع مهم و حیاتی اقتصاد مقاومتی و بهبود معیشت مردم اتفاق مهم، حساس و تعیین کننده است.
غیور گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در ارتقا سطح معیشت مردم کوشش خواهیم کرد زیرساخت های ایجاد شده در سال گذشته برای تقویت اقتصاد مقاومتی با جدیت بیشتر پیگیری شود و از ظرفیت کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان به خصوص بخش های فرهنگی که در سال گذشته خلاء آن به چشم می خورد برای گفتمان سازی در این حوزه حساس بهره بریم.
فرماندار اردستان افزود: طی سال گذشته در حوزه های اقتصادی مجموعه اقداماتی در شهرستان صورت گرفته که به مدد آن تجارب و تاثیرگذاری حمایت نهادهای بالا دستی می توان به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی دست یافت.
علیرضا غیور با بیان این که دولت تدبیر و امید اعتقاد عمیق به امر مقاوم سازی اقتصاد کشور با استفاده از ظرفیت های داخلی دارد تصریح کرد: در شهرستان اردستان نیز در ابتدای سال 95 جلسه های کارشناسی اداره های مربوطه برای ظرفیت سنجی شکل گرفت که نتیجه آن حمایت از 160 طرح اقتصاد مقاومتی در اردستان بوده است.
وی افزود: در شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال و تولید قدم های موثری برداشته شده و با سرمایه گذاری های انجام شده در سال 95 بالغ بر 1300 نفر اشتغالزایی در مشاغل مختلف شکل گرفته که نسبت به سال94 رشد 20 درصدی نشان می دهد.
فرماندار اردستان گفت: در خصوص برنامه های سال 96 برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به نظر می رسد با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته در گزارش رئیس جمهوری به رهبر معظم انقلاب نیاز به تقسیم کار برای جهش در تولید و اشتغال است.
غیور خاطرنشان کرد: با شکل دادن به کمیته های تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین استعداد یابی و نیز ستاد استقبال از سرمایه گذار تلاش شد ضمن رفع مشکلات واحدهای تولیدی از واحدهای نوپا و مستعد حمایت شود.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.