به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی عصر یک شنبه در جمع روحانیون بخش امامزاده نطنز که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: آن چه مهم است و باید به صورت جدی به آن توجه شود پرداختن به سبک زندگی حضرت زهرا (س) در جامعه اسلامی و آشنا کردن مردم و به خصوص بانوان جامعه با این نوع سبک زندگی و لزوم الگو برداری از آن است.
وی افزود: در مواردی مشاهده می شود گویا برخی از زنان در جامعه الگو و اسوه خود را گم کرده اند و در زمان های مختلف و با ابزارهای مختلف سبک کرداری و رفتاری خود را تغییر می دهند.
وی تاکید کرد: این نوع تغییر های مداوم که بر محور سبک غربی ها شکل گرفته است کاملا با محتوای دینی و اسلامی در تضاد است و در کوتاه مدت شخصیت قابل احترام الگو گیرنده را در گرداب فساد و منجلاب فروخواهد برد و نتیجه آن می شود که دشمن می خواهد.
امام جمعه بادرود از روحانیون خواست در ایام نوروز هم چون سال های گذشته برنامه های فرهنگی و دینی را به صورت جدی دنبال کرده و زمینه را برای استفاده گردشگران و مسافران از فضای مساجد و حسینیه ها و بهره برداری از محتواهای ارائه شده در برنامه های فرهنگی و دینی فراهم کنند.
وی هم چنین از آن ها خواست تا با توجه به آغاز طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس و سید محمد (ع) همکاری و فعالیت خود را با مسئولان آستان مقدس برای اجرای هرچه بهتر این طرح از نظر کیفی، گسترش و افزایش دهند.
امام جمعه بادرود به انتخابات پیش رو در سال جدید و نقش مهم روحانیت در روشنگری و بصیرت افزایی برای انتخاب اصلح نیز اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت بارها و بارها رهبر معظم انقلاب در سخنان خود از دغدغه های مختلف در حوزه های گوناگون سخن گفتند و این نشان می دهد اوضاع قوی و محکم این روزهای انقلاب به جهت تلاش های بیشتر دشمن نیاز به استحکام بیش از پیش دارد.
وی خاطر نشان کرد: مردم باید در انتخابات آینده به کسانی که به آن ها توجه کافی داشته و در راه کاهش دغدغه های رهبر معظم انقلاب که به حق یک طراح و راهنمای بزرگ برای حل مشکلات مردم و انقلاب است، رای دهند و در این میان نقش روحانیت برای تبیین و تشریح آن هدف والا غیر قابل انکار است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.