به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی درخطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان زرندیه افزود: اسوه فضائل انسانی و بشری حضرت فاطمه زهرا (س) است و بانوان اسلامی باید بکوشند در زندگی شخصی و اجتماعی خود به این بانوی بزرگ اقتدا کنند.
وی تصریح کرد: برای زنان جامعه اسلامی افتخار بزرگی است که سالروز ولادت این بانو به نام زنان نامگذاری شده و زنان نیز باید با درس گرفتن از سیره عملی این بانوی بزرگ اسلام، مسیر سعادت و تعالی را برگزینند.
خطیب جمعه زرندیه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) هرگز از بندگی خداوند کوتاهی نکرد و به دلیل اینکه همواره در اطاعت از خداوند و فرامین باری تعالی پیشقدم بود، به لقب صدیقه کبری شهرت یافتند.
حجت الاسلام ابراهیمی به آغاز سال جدید اشاره کرد و گفت: مردم با توجه به فرارسیدن سال جدید آنچنان که خانه تکانی می کنند قلب های خود را نیز از زنگار بزدایند و از کینه و کدورت های کهنه کناره دوری کنند.
امام جمعه زرندیه اضافه کرد: مردم و مسئولان در سال جدید با همت و پشتکار کشور را درجهت پیشرفت و توسعه یاری دهند و با تبعیت از فرامین رهبری، کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهرمامونیه با جمعیت 57 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه ، خشکرود و رازقان است.
4896/3075 /خبرنگار : حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.