مهدی ابراهیم روزسه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درشهرستان نجف آباد دو پایگاه پذیرش برای اسکان مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است.
وی گفت:از25 اسفندماه پذیرش مسافران نوروزی آغاز خواهد شد و پیش‌بینی‌های لازم برای استقبال مناسب مسافران ازطرح اسکان نوروزی مدارس به عمل آمده است.
وی افزود: درصورت اینکه تراکم و استقبال بیشتری مشاهده شود، با اختصاص مدارس و اماکن مناسب بیشتر از بروزمشکلات جلوگیری به عمل خواهد آمد.
وی با تشریح امکانات موجود درگروه‌ها وکلاس‌های مختلف درسی گفت: در گروه ویژه امکانات کامل نظیر، سرویس حمام ، تلویزیون، فرش، یخچال، اجاق گاز و.. در نظر گرفته شده است.
ابراهیم گفت:سال گذشته بیش از 4هزارو 500 نفر ازامکانات این ستاد درنجف آباد استفاده کردند.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلو متری غر ب اصفهان قرار دارد.
نجف آباد سومین شهر پرجمعیت استان اصفهان و در مرکز این استان واقع شده است. نجف‌آباد دارای دو بخش مرکزی و مهردشت و ۶ شهر نجف‌آباد، گلدشت، جوزدان، علویجه، دهق و کهریزسنگ است.
نجف‌آباد در ۲۷ کیلومتری غرب اصفهان و در دشت وسیعی با شیب ملایم که از غرب به شرق کاهش می‌یابد و اطراف آن را کوه‌هایی با ارتفاع متوسط احاطه کرده‌است، قرار دارد.
پیشینه احداث نجف آباد به دوره صفویه باز می گردد و بدین سبب دارای آثاری تاریخی به جای مانده از این دوران و نیز دوره قاجار است.
خانه های تاریخی ، کبوتر خانه ها و ارگ شیخ بهایی از جمله آثار تاریخی این منطقه است.
ت/غ.ک/6994 دریافت کننده:آرزو فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.