به گزارش ایرنا، محمد رضا صدوقی عصر روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری اردستان افزود: کلیه دستگاه های مسئول و بناهای تاریخی و محل های گردشگری و مرکزهای خدماتی، رفاهی و بهداشتی درمانی آمادگی لازم جهت استقبال، پذیرایی و خدمات دهی به مسافران در تعطیلات نوروزی هستند.
وی با بیان این که تعداد 20 هزار نسخه برشور حاوی اطلاعات لازم در خصوص اطلاع رسانی آماده توزیع شده است تصریح کرد: راهنمایان ویژه گردشگران و مسافران نوروزی با همکاری جمعیت هلال احمر و شهرداری آماده خدمت رسانی به مراجعان به شهرستان خواهند بود.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه عرضه محصولات شهرستان شامل صنایع دستی، سوغات محلی، غذاهای سنتی و دیگر ملزومات مورد نیاز مهمانان در جوار مسجد جامع و جاده ترانزیت با همکاری تعاونی دهیاری ها و ثمن ها و دوستداران میراث فرهنگی ایجاد می شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان از آمادگی اکیپ های نظارت و بازرسی و شماره تلفن 09629 ستاد بازرسی خدمات سفر کشور خبر داد و افزود: این ستاد 24 ساعته آماده پاسخگویی به متقاضیان است.
صدوقی افزود: پیش بینی اسکان مسافران در 20 مدرسه و 130 کلاس و 3 اقامتگاه بوم گردی و مهمانسرای جهانگردی و هتل مهاباد و خانه ها و اقامتگاه های سنتی و سالن های ورزشی شده و مکان های اضطراری نیز در نظر گرفته شده است.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان اردستان گفت: کلیه عوامل راهداری، پلیس راه، پلیس انتظامی و کلیه دستگاه های خدماتی امدادی و بهداشتی 24ساعته آماده خدمات دهی به مسافران خواهند بود.
وی افزود: از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به منظور تنظیم بازار در ایام نوروز مقدار 27 تن برنج هندی، 30 تن برنج سفید وارداتی، هفت تن مرغ منجمد و سه تن گوشت قرمز در اختیار فروشندگان قرار داده شده است.
صدوقی همچنین از برپایی نمایشگاه های نقاشی، سیاه قلم، عکس، توزیع بسته های فرهنگی و اجرای برنامه آرامش بهاری در 17 بقعه متبرکه در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.