به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار گلپایگان در آیین بهره برداری از این پروژه ها، طرح افتتاح شده را شامل پروژهای ساختمان موزه شهدا و دفاع مقدس در جوار گلزار شهدا، ساختمان پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران،احداث و تجهیز کتابخانه با 12 هزار جلد کتاب با کمک خیر، خانواده زنده یاد مژده علیرضایی، احداث بلوار آیت الله خوانساری، احداث و تعریض ورودی خیابان شهیدان ذنوبی، تملک، آزاد سازی و احداث ادامه بلوار آیت الله محمودی، تعریض خیابان صفاییه به طول 600 متر و عرض هشت متر، احداث بلوار امام رضا(ع) و ساماندهی مسیل کهن رود را از طرح های زیربنایی و فرهنگی شهرداری گلپایگان عنوان کرد.
محمدامین جمالی، هدف از اجرای طرح ها را کاهش بار ترافیکی، ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه فرهنگی در گلپایگان عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژها با همکاری خوب اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان در مجموع با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان هزینه شده که 20 میلیارد تومان آن مربوط به 18 ماه گذشته بوده است.
مسعود اسکندری، رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان نیز بر ضرورت آمادگی اعضای شورای اسلامی و شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان در راستای توسعه، پیشرفت و تعالی این شهر تاکید کرد.
معاون عمرانی استانداری اصفهان نیز پس از بهره برداری این طرح ها در جمع خبرنگاران گفت: امسال در شهرستان گلپایگان شاهد بهره برداری از طرح های مهمی در بخش آب شُرب و دیگر بخش ها با کمک اعتبارات دولتی، بخش خصوصی، خیران و شهرداری ها بودیم و امروز نیز شاهد بهره برداری از چند طرح عمرانی و فرهنگی با همت شهرداری گلپایگان هستیم.
محمدعلی طرفه گفت: امسال در کل طرح هایی که توسط شهرداری های استان اصفهان به بهره برداری رسید بالغ بر یکهزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد که عمده این اعتبارات از طریق درآمد خود شهرداری ها تامین شد و ما هم حدود 700میلیارد تومان از طریق ردیف های بودجه مثل ارزش افزوده به شهرداری ها پرداخت کردیم.
وی با بیان اینکه شهرداری گلپایگان یکی از شهرداری های فعال در استان اصفهان است، افزود: همه باید در راه خدمت رسانی، پاسخگویی و رفع نیازها و مطالبات مردم تلاش کنیم.
در آیین افتتاح پروژهای شهرداری گلپایگان، محمدعلی طرفه معاون عمرانی استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری، جمعی از مسئولان، شهرداران و اعضای شورای اسلامی سه شهر و قشرهای مردم شهرستان گلپایگان حضور داشتند.
در این آیین از شهردار و جمعی از مجریان، مدیران، دست اندرکاران و خیران طرح های شهرداری گلپایگان نیز تجلیل شد.
شرکت کنندگان همچنین هنگام افتتاح موزه شهدای دفاع مقدس با خواندن فاتحه و نثار گل به شهدای والامقام مدفون در گلزار شهدای گلپایگان ادای احترام کردند.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/6027/7138
خبرنگار: محمدحسین توفیقی* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.