به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی نائینی در جمع کارکنان این فرمانداری، ایجاد نشاط و امید در جامعه را در آستانه انتخابات حائز اهمیت دانست و افزود: مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف بویژه انتخابات، نظام و کشور را بیمه خواهد کرد.
وی با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات، گفت: فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون در انتخابات، مد نظر مسئولان نظام و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و فرمانداری اصفهان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اصفهان تلاش می کند.
فرماندار اصفهان افزود: امنیت حاکم بر کشور ما درگرو وحدت بین اقشار مختلف مردم و این امر ازجمله اهداف اصلی نظام است و باید در راستای تحکیم وحدت بین مردم گام های مهمی برداشته شود.
وی بااشاره به امنیت حاکم بر کشور، خاطرنشان کرد: باتوجه به تحرکات نظامی و ناامنی در کشورهای منطقه، خوشبختانه کشورمان با تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، درایت های دولت و تلاش های نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی به عنوان جزیره ای امن در بین دیگر کشورهای منطقه است.
فرماندار اصفهان بااشاره به تغییر محل ماموریت خود از فرمانداری خمینی شهر به فرمانداری اصفهان اظهارکرد: ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و هر کجا که مسئولان امر کنند، برای خدمتگزاری حاضر خواهیم بود.
احمد رضوانی نایینی روز دوشنبه طی مراسمی که در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، به عنوان فرماندار اصفهان معرفی شد.
وی پیش از این فرماندار شهرستان خمینی شهر شهر واقع در 16 کیلومتری غرب اصفهان بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 1396برگزار می شود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.