به گزارش ایرنا، روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: در این مراسم از 14 واحد فناوری برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اهدای لوح و جوایز ویژه تقدیر شد.
در مراسم تقدیر از واحدهای فناوری برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از شرکت 'بهیار صنعت سپاهان' به دلیل بیشترین حجم سرمایه‌گذاری در پارک علم و فناوری شیخ‌بهایی و شرکت 'ساخت تجهیزات سپاهان' به عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر تقدیر شد.
همچنین شرکت 'آریا پلیمر پیشگام' به دلیل کسب جایزه طلایی انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی آسیا در سال 2016 (ASPA Award) عنوان برتر دستاوردهای بین‌المللی را به خود اختصاص داد.
شرکت‌های 'ارکان مهندسی بازار آراد'، مقام اول و 'سرآمدان مدیریت علم و فناوری سلمانیان فارس' و ' مهندسی پیشرو کنترل سپاهان' به صورت مشترک مقام دوم را در میان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری شیخ‌ بهایی کسب کردند.
در این مراسم، شرکت‌ 'صدرا طرح و تجهیز اسپادانا' و 'رویای سبز آسپا' در گروه شرکت‌های کمتر از یک سال استقرار در مراکز رشد واحدهای فناوری شهرک، رتبه اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
در گروه شرکت‌های برتر بین یک تا دو سال استقرار در مراکز رشد شهرک، شرکت‌های 'پیشران زمهریر آسمان' و 'فرازان کاوش دیدار سپاهان' رتبه‌های اول و دوم را از آن خود کردند.
در گروه شرکت‌های برتر بیش از 2 سال استقرار در مراکز رشد شهرک، شرکت‌های 'الماس صنعت فرنیا' مقام اول، 'فنی و مهندسی فن‌آفرینی آلتون' و 'صنایع نورا لایه نگار' به صورت مشترک مقام دوم و 'مهندسی پایا سیل‌تک اسپادانا' رتبه سوم را به دست آوردند.
در این مراسم از شرکت‌های 'پتروشیمی مارون' و 'پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند' به عنوان کارفرمای برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تقدیر ویژه به عمل آمد.
همچنین از کانون طراحی و تبلیغاتی کتیبه‌کاران به عنوان همکار برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تقدیر شد و دکتر جواد جعفر پیشه و مهندس احسان ایمانیان نیز به عنوان راهبران برتر شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک معرفی شدند.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور فعالیت اجرایی خود را از سال 1380 با هدف حمایت و هدایت شرکت ها و موسسات دانش بنیان آغاز کرد تا در سطحی کلان تر به ایجاد همکاری و نزدیکی بیشتر جامعه علمی و صنعتی و رونق اقتصادی بپردازد.
حدود 480 شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعال است.
د/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.