به گزارش روز سه شنبه ایرنا، محمد علیخانی در نشست صمیمی با جوانان و بانوان اصلاح طلب قزوین به مناسبت سالروز حماسه هفت اسفند 94 افزود: امروز جوانان از آخرین یافته های علمی، اخبار و تحلیل های سیاسی آگاهی دارند و تصمیم و جهت گیری رای آنها در برهه های حساس از جمله انتخابات گذشته نشانگر پختگی و فهم درستی از اوضاع جامعه می باشد.
عضو هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان قزوین با یادآوری حماسه 7 اسفند 94 تصریح کرد: برنامه ریزی دقیق، همراهی بزرگان اصلاح طلب، اعتماد به جوانان، اتحاد درونی، هم افزایی و خرد جمعی اصلاح طلبان و اقبال مردم به این جریان فکری، رمز پیروزی قاطع لیست امید در استان قزوین بود.
علیخانی اضافه کرد: حماسه هفتم اسفند 94 قزوین چنان برهم زننده معادلات و توفنده بود که هنوز شکست خورده ها نتوانستند تحلیل واقع بینانه ای ارایه دهند و علل و عوامل شکست خود را شفاف بیان کنند.
وی اضافه کرد: مردم استان و جوانان فرهیخته آن با فهم دقیق و درک صحیح از اوضاع سیاسی کشور و استان، به این نتیجه رسیده اند که با حضور فعال و موثر خود در انتخابات می توانند بسیاری از فرایندها را تغییر دهند.
علیخانی با اشاره به انتخابات اردیبهشت 96 ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: در شورای اصلاح طلبان، چارچوب ها، شاخص ها و استانداردهایی طراحی شده که برای کسب موفقیت، همه اصلاح طلبان و حامیان آنها باید به این ضوابط و چارچوبها پایبند باشند.
مدیر مسوول هفته نامه تابان اولویت اصلی برای انتخاب کاندیداهای اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید را تخصص و شایستگی، همسویی با جریان فکری و پایگاه اجتماعی و میزان رای آوری نامزدها دانست و گفت: در این دوره اشخاص زیادی برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان مراجعه می کنند، درصورتیکه در ادوار گذشته چنین اقبالی نبود و البته این نشاندهنده پایگاه اجتماعی و رویکرد مثبت به اصلاح طلبان است.
علیخانی با اشاره به دستاورد سال های اخیر و پیروزی های اصلاح طلبان گفت: گرچه با ایده آل ها فاصله داریم، اما با تغییرات رو به جلو قدردان شرایط حاضر هستیم.
وی با مطلوب دانستن شرایط اصلاح طلبان در استان اذعان داشت: با همه محدودیت ها اکنون از شرایط قابل قبولی برخوردار هستیم و خوشبختانه در یکسال گذشته فرمانداران در سطح استان عملکرد خوبی داشته اند.
علیخانی ادامه داد: با توجه به پایبندی سرکار خانم مهندس زرآبادی به عهد خود با مردم و عملکرد رضایت بخش این نماینده شایسته، از رای خویش به ایشان خوشحالیم و پشیمان نیستیم.
وی در پایان با تاکید بر انسجام بی سابقه اصلاح طلبان استان قزوین افزود: این وحدت و هماهنگی در سایه حمایت بزرگان اصلاحات، صداقت و اعتماد شکل گرفته است و حرکت در این مسیر، اقبال مردم، موفقیت های بعدی را تضمین خواهد کرد.
7389/ 6128* خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.