حجت الاسلام رسول مُنتجب نیا عصر پنجشنبه در نشست سراسری شاخه جوانان و بانوان حزب اعتماد ملی در کانون طه گرگان افزود: نظام ما به انقلاب دیگری نیاز ندارد بلکه نیازمند اصلاحات است؛ انقلابی بودن این نیست که هر روز انقلابی کنیم و حرکت های برانداز داشته باشیم.
وی اضافه کرد: اصلاحات یعنی حرکت و اقدام پیشگیرانه از انحراف آرمان های نظام و اصلاحاتی که ما از آن حرف می زنیم در بستر انقلاب و در راستای تفکر اندیشه و آرمانهای امام راحل است.
وی با بیان اینکه افراط و تفریط در هر دو جناح اصلاح طلبان و اصولگرایان اشتباه و مُضر است، ابراز داشت: این تصور که اصلاح طلبی مساوی با اقدامات ساختار شکنانه است تصوری اشتباه و انحرافی است.
وی ادامه داد: در تحولات کشور باید رفتار و سیره امام راحل برای ما الگو باشد به شرطی که اندیشه های امام را تحریف نکرده و سخنانش را تقطیع نکنیم.
قائم مقام حزب اعتماد ملی به انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک شویم تخریب ها علیه دولت بیشتر می شود، عده ای که با قانونمندی مخالف هستند و نانشان را از آب گل آلود و تنش در جامعه می خورند تخریبها را تشدید خواهند کرد و نباید فریب خورد.
منتجب نیا ابراز کرد: دولت اقدامات و حرکت های عاقلانه زیادی انجام داده است هر چند پاره ای از مطالبات مردم هنوز بر زمین مانده است.
وی با بیان اینکه از دولت خواسته ایم در کنار معیشت و اشتغال مردم به احزاب هم توجه کند، گفت: حزب اعتماد ملی هر چند از دولت حمایت می کند اما نسبت به برخی عملکردها انتقاد دارد البته انتقاد سازنده و نه انتقاد تخریبی.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.