فریبا محمدیان روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ نرم گفت:دشمن با تمام امکانات خود تلاش می کند، خانواده های ایرانی را دچار اضمحلال کند.
وی افزود: مجموعه ورزش کشور بویژه بسیج ورزشکاران نقش مهمی در خنثی کردن این توطئه دشمن داشته است.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: باشگاهها نشان دادند که ورزش، فعالیت مهم اجتماعی است که می تواند بسیاری از هنجارها را به خانه ها ببرد.
وی با اشاره به موفقیت بانوان بسیجی ورزشکار در میدان های بین المللی، گفت: باعث خرسندی است که بانوان بسیجی دوشادوش ورزشکاران مرد نقش آفرینی می کنند.
محمدیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بانوان محجبه ورزشکار گفت: ایشان تاکید کردند زمانی که زنان محجبه بر سکوی افتخار قرار می گیرند و دنیا به تکریم وا می دارند، افتخاری بزرگ برای ایران است.
مراسم تجلیل از افتخار آفرینان سپاه صاحب الزمان (عج) روز پنجشنبه با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن احتماعات اداره برق استان اصفهان برگزار شد.
در این مراسم، 200 ورزشکار بسیجی استان اصفهان که در مسابقات ملی و استانی موفق به کسب عنوان شده اند و همچنین به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج حسین خرازی فرمانده لشگر 14 امام حسین از مادر این شهید بزرگوار تجلیل شد.
7132 / 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.