** شعبانی فرد ورزشکاری است که رکورد طولانی‌ترین شنای آب‌های آزاد جهان را در دریای کاسپین به مسافت ۱۱۳۰ کیلومتر در مدت‌زمان ۸۰ روزبه ثبت رسانده ، در مسیر کسب رکورد
جدید با عنوان دریا تا دریا و با شعار «لغو کار کودک بین المللی امروز ' در اصفهان حضور می یابد و در چند برنامه نیز شرکت می کند.
این حرکت روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ با مجوز وزارت ورزش و جوانان از بندرانزلی آغاز شد و ۲۰ اسفند در جزیره کیش (مسافت ۲۱۰۵ کیلومتر) به پایان می‌رسد.
وی از خیابان کاوه وارد شهر اصفهان شده، در ابتدا مورد استقبال علاقه مندان و دوچرخه سواران قرار گرفته سپس با حرکت و همراهی به سمت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با نماینده مجمع خیرین سلامت اصفهان دیدار کرده در نشست خبری با اصحاب رسانه در تالار دکتر علی شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شرکت کرده، بعد از بازدید از بازارچه های خیریه دانشجویی و گپ و گفت دوستانه با دانشجویان در پاتوق های دانشجویی به سمت میدان امام حسین(ع) حرکت کرده و در بین شهروندان حدفاصل میدان امام حسین(ع) و خیابان آمادگاه (در سه شنبه های بدون خودرو) با شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر با دعوت از همراهی سایر مسئولان شهری همچون فرماندار و مدیرکل سازمان بهزیستی در حمایت از حفاظت از محیط زیست سالم برای کودکان دیدار کرده و در پایان در خانه هنرمندان برای گپ و گفت با هنرمندان اصفهانی در خصوص آسیب های اجتماعی حضور می یابد.

*** نشست خبری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان با موضوع برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی یک روزه باحضور روزانه 500 نفر از دانش آموزان همراه با آموزش های نظامی و تفریحی به همت این سازمان، در اردوگاه فرهنگی تفریحی شهدای درچه برگزار می شود.
طبق آمار سال گذشته، بالغ بر چهارهزار واحد مقاومت بسیج دانش اموزی در استان اصفهان وجود دارد.
فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان سال گذشته جامعه هدف این سازمان در سطح استان را 531 هزار دانش آموز عنوان کرده و گفته است که تا کنون 330هزار دانش آموز عضو تشکیلات بسیج شده اند.
همچنین از 36هزار دانش آموز شهید بسیجی کل کشور، پنج هزار و 500 دانش آموز شهید متعلق به اصفهان است.

*** کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان با موضوع گزارشی از اقدام و عمل این سازمان در سال 95 و تشریح و ارائه برنامه های این سازمان در سال آینده، در سالن اجتماعات این سازمان تشکیل می شود.

*** مسابقه هندبال لیگ برتر باشگاه های کشور بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه در سالن شهید سجادیه اصفهان برگزار می شود.

*** جلسه مجمع عمومی هیات بسکتبال استان اصفهان به منظور انتخاب رییس جدید با حضور محمود مشحون رییس فدراسیون مربوطه در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان تشکیل می شود.
امیر مسعود لوافان، سینا امانی، جواد داوری، حمید محمدی، پیمان صداقت نیا، احمد رضایی حسین آبادی افرادی هستند که کاندیدای ریاست هیات بسکتبال استان اصفهان شده اند.

*** همایش توانمد سازی مربیان مدارس استان اصفهان با حضور حمید صرامی دبیرکل و مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در تالار اندیشه اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برپا می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.