به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری تیران و کرون افزود: چهار پروژه بالای 20 میلیارد تومان در این شهرستان با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی پیش بینی شده اما بورکراسی مانع از اجرای آنها شده است.
وی بیان کرد: تولید بذر هیبریدی، پایانه صادراتی غرب استان اصفهان، کارخانه کمپوست قارچ و کارخانه تولید صنایع فولادی در زمُره پروژه های مهم این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی است که بورکراسی و قوانین سخت اداری مانع از اجرای آنها شده است.
فرماندار تیران و کرون ادامه داد: اصلاح قوانین و به روز رسانی آنها در مجلس شورای اسلامی و افزایش اختیارات مسئولان محلی سبب رونق و شتاب بخشی به اجرای طرح های شهرستانی می شود.
خلیلی با اشاره به پروژه های در حال اجرا در این شهرستان خاطرنشان کرد: پروژه تصفیه خانه آب، احداث ترمینال مسافربری بخش کرون، پروژه فاضلاب و احداث بیمارستان در این شهرستان دستور کار است که برای اجرای آنها باید موافقت های اصولی صادر شود.
رحمانی اضافه کرد: برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر تیران در جلسه مشترک با معاونت سیاسی استانداری اصفهان، تمهیدات لازم اندیشیده شد و این پروژه بزودی اجرایی می شود.
فرماندار تیران و کرون همچنین از اظهارنظرهای غیرکارشناسی در عرصه های مختلف شهرستانی و ملی انتقاد کرد و گفت: بنا به سلیقه و دانش محدود نباید در باره مسائل مختلف اظهارنظر کرد بلکه باید کارها توسط کارشناسان و با دیدگاه کارشناسی دنبال شود.
وی افزود: برجام برکات زیادی برای کشور داشته است و پیروزی دولت تدبیر و امید محسوب می شود که پیروزی در اوپک، افزایش قیمت و تولید نفت از برکات آن است بنابریان نباید این فرصت ها را نادیده گرفت و با نظرات شخصی مورد انتقاد قرار داد.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
مهد/ 7153 / 2093* 6027 ** دریافت کننده: اصغر دواتگر* انتشار: شکراللهی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.