به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: با بهره برداری از این پروژه نخستین راه اصلی و ایمن خلخال برای دسترسی آسان به مرکز استان و کشور از طریق این راه و اتصال آن به راه اردبیل - سرچم در اختیار مردم خلخال قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه راه اصلی خلخال به منجیل از طرح های بزرگ عمرانی منطقه و راه نجات خلخال از بن بست اقتصادی است گفت: به دلیل محدودیت اعتبارات دولتی و جلوگیری از طولانی شدن زمان اجرای این پروژه بخشی از ساخت این راه با 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بخش خصوصی واگذار شده و با این کار عملیات اجرایی پروژه شتاب خواهد گرفت.
امام جمعه خلخال نیز در این جلسه با قدردانی از حضور استاندار اردبیل در این شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات منطقه ، مشکل اشتغال را بزرگ ترین معضل اجتماعی خلخال دانست.
حجت الاسلام امیر رشتبری با اشاره به وعده های داده شده قبلی از سوی مسوولان اجرایی وقت شهرستان از جمله راه اندازی دو کارخانه لاستیک سازی و روکش تایر در خلخال که با حضور استاندار اردبیل کلنگ زنی شده ، خواستار پیگیری این طرح ها از سوی استاندار شد.
او افزایش روز افزون مالیات در بازار خلخال را از مشکلات بازاریان این شهرستان در منطقه محروم و کم درآمدی همچون خلخال دانست و خواستار تجدید نظر مسوولان ذیربط و کاهش نرخ مالیات اعمال شده بر بازاریان خلخال شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.