به گزارش ایرنا،محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو سفر یک روزه خود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: براساس برنامه ششم توسعه که از سال 1396 آغاز می شود 950هزار فرصت شغلی باید درکشور ایجاد شود.
وی تصریح کرد:در همین راستا در بودجه سال 96 بالغ بر یکهزار میلیارد تومان برای ایجاد فرصت های شغلی جدید اختصاص داده شده است.
نوبخت یادآورشد: البته اشتغال تنها با برنامه های خاص و ویژه نمی تواند توسعه پیدا کند بلکه افزایش سطح اشتغال از طریق افزایش سرمایه گذاری انجام می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افتخار بنده به جهت جایگاه حقوقی این است که معین استان بوشهر هستم به همین دلیل در توزیع اعتبارات استانی در بودجه سال 1396و در ارتباط با برنامه ششم وظیفه و مسئولیت ویژه ای نسبت به این استان دارم.
وی گفت: علت حضور و همراهی با نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی این است که با استاندار بعنوان نماینده عالی دولت و اعضای شورای اقتصاد مقاومتی جلسه هایی داشته و همه موضوع های اعتباری و اموری مربوط به این استان بررسی شود.
وی گفت: با توجه به ظرفیتی که استان بوشهر دارد و موقعیت و ماموریتی که در دولت دارم جمع تصمیماتمان در این سفر این است که زمینه توسعه برای استان را فراهم تر کنیم.
نوبخت یادآورشد: در نخستین دقایق حضور در استانی که به فرهنگ، دین و توسعه مشهور است سلام و عرض ادبی به مردم این استان داشته و سلام رئیس جمهور و هیات دولت را خدمتشان منعکس می کنم.
بازدید از کارخانه کشتی سازی صدرا و طرح پایلوت نخلستان ، خروجی دوم بوشهر ، بندر تجاری دلوار و تصفیه خانه فاضلاب بوشهر ، ورزشگاه 15هزار نفری بوشهر، دهکده گردشگری بوشهر و شرکت در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر برنامه های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری به این استان است.
6047/ 6045**خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.