به گزارش ایرنا، محمد مهدی بحرالعلوم شامگاه شنبه در حاشیه آئین تقدیر از مقام آوران قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور تابستان سال آینده در شیراز برگزاری می شود.
وی همچنین از نشست کارشناسان قرآنی و مدیران فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در اواخر هفته جاری در ساری خبر داد و افزود: در این نشست برنامه های برگزاری در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی برنامه ریزی و تدوین خواهد شد.
بحرالعلوم خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد این برنامه ها در سه بخش آموزش، پژوهش و تبلیغات به لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با بیان اینکه در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور 25 هزار نفر شرکت کردند که نسبت به دوره قبل از آن 66 درصد رشد داشت، تاکید کرد: در جشنواره بیست و دوم باید این رکورد شکسته شود.
وی با تاکید بر اینکه مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فقط به برگزاری جشنواره اکتفا نمی کند، گفت: دو دوره تربیت معلم حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور 180 نفر از خواهران و برادران دانشجو در بهمن امسال در قم برگزار می شود.
وی برگزاری یک دوره روش تحقیق قرآن و سلامت برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفدهم بهمن سالجاری را از دیگر برنامه های این مرکز بیان کرد.
بحرالعلوم یادآور شد: مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش قرآن، عترت و سلامت که توسط فرهنگستان علوم پزشکی شانزدهم بهمن امسال به مدت دو روز با شرکت تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود نیز مشارکت دارد.
کرسی تلاوت و آیین تجلیل از مقام آوران دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بیست و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خانه تاریخی نگین برگزار شد.
در این آئین از 17 نفر از مقام آوران دانشگاه علوم پزشکی کاشان شامل کارکنان، دانشجویان و استادان که در این جشنواره که حائز رتبه های اول تا سوم شده بودند با اهدای جوایز تقدیر شد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.