واژگونی یک دستگاه اتوبوس کارکنان یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی مورچه خورت بامداد شنبه ۱۸ مصدوم برجاگذاشت.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و پنج واحد آمبولانس به محل اعزام شدند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه این اتوبوس سرویسِ کارکنان یکی از کارخانه های شهرک صنعتی مورچه خورت بود افزود: در این سانحه ۱۸ مرد ۳۰ تا ۵۵ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های الزهرا(س)، آیت الله کاشانی، امین و غرضی منتقل شدند.

وی درباره حادثه دیگری تصریح کرد: ۱۲ دقیقه بامداد امروز واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در اتوبان اردستان به کاشان نرسیده به عوارضی متروکه، به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اشاره کرد: در این حادثه ۶ نفر شامل ۲ مرد، ۳ زن و یک دختر بچه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های خاتم الانبیاء نطنز و فاطمیه بادرود منتقل شدند.

شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

وی درباره تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و تیبا با یکدیگر ساعت ۱۳ و ۱ دقیقه روز جمعه اظهارداشت: این سانحه رانندگی در فلاورجان اتوبان ذوب آهن قبل از پل ایمانشهر رخ داد و پس ازاعلام به اورژانس سه آمبولانس از مرکز ۱۱۵ و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

عابدی ادامه داد: در این حادثه هفت نفر شامل سه زن ۲۰ تا ۳۰ سال و چهار پسر ۱۴ تا ۱۶ سال مصدوم و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امام(ره) فلاورجان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن به دلیل استفاده از سوخت ناقص (علاءالدین) برای گرم کردن اتاق در شب گذشته بیان کرد: در این حادثه دو مرد ۲۰ ساله تبعه افغانستان در کارخانه پلاستیک واقع در سه راهی محمدآباد دچار مسمومیت تنفسی شدند.

وی خاطرنشان کرد: این مصدومان توسط آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) نیک‌آباد منتقل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.