تصادف بامداد سه شنبه اتوبوس با کامیون در جاده عباس آباد میامی به سبزوار ۱۵ مصدوم برجا گذاشت.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: تصادف بامداد سه شنبه اتوبوس با کامیون در جاده عباس آباد میامی به سبزوار ۱۵ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش جماران، فرحناز جان محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه حادثه ۱۵کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت کاهک سبزوار  ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود اعلام شد ،افزود: نخستین آمبولانس و کارشناسان از پایگاه امداد جاده ای عباس آباد و میاندشت و سه آمبولانس کمکی از سبزوار و یک گروه از هلال احمر به سر صحنه رسیدند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه درمانی برای مصدومان انجام شد، ابراز داشت : بیشتر مصدومان دچار شکستگی دست و پا هستند و تعدادی هم سرپایی مداوا شدند.

وی ادامه داد: این اتوبوس از تهران به سمت زاهدان در حال حرکت بود و از پشت با کامیون برخورد کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه  راننده کامیون در سلامت کامل است ، گفت: سه مصدوم این حادثه برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی سبزوار اعزام شدند.

جان محمدی با بیان اینکه مصدوم بدحال در این حادثه وجود نداشت، تاکید کرد: بقیه مصدومان این تصادف جاده ای با آمبولانس برای مداوا به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.