معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد: آمار کرونایی های این منطقه از 49 هزار نفر گذشت.

معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شمار آزمایش مثبت کرونا از آغاز شیوع این ویروس (اسفند ۹۸) تاکنون در این منطقه با ثبت ۱۳۱ مورد جدید به ۴۹ هزار و ۶۰۲ رسید.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، مهدی دلاوری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ۲۶۰ هزار و ۸۵۳ نفر از ابتدا شیوع کرونا  تاکنون به مرکزهای بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند و ۱۶ هزار و ۹۷۴ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های این شهرستان‌ها مرخص شده‌اند.

وی اظهار داشت: ۴۰۲ بیمار مبتلا به کرونا در مرکزهای درمانی این منطقه بستری هستند که از این تعداد، ۳۱۵ بیمار در کاشان و ۸۷ نفر در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به بستری موقت ۱۰۷ بیمار در مرکزهای درمانی این منطقه، ادامه داد: ۲ مرد ۷۲ و ۸۱ و یک زن ۴۷ ساله بیمار مبتلا به کرونا در مرکزهای درمانی کاشان و یک مرد ۶۵ ساله طی ۲۴ ساعت گذشته در آران و بیدگل فوت کردند.

وی با اشاره به بستری موقت ۲۰ بیمار جدید از ۲۴ ساعت گذشته در مرکزهای درمانی این منطقه گفت: ۱۵ بیمار در کاشان و  پنج نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

دلاوری شمار بیماران کووید ۱۹ بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مرکزهای درمانی منطقه کاشان را ۴۸ نفر اعلام و اضافه کرد: ۴۶ نفر از بیماران در کاشان و ۲ نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

به گفته وی، در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۳۲ بیمار با سن پنج تا ۸۸ سال در مرکزهای درمانی کاشان و ۱۵ نفر با سن ۳۱ تا ۶۸ سال در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به مراجعه ۳۹۳ نفر به کلینیک‌های حاد تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: پنج هزار و  ۸۸۳ نفر نیز شمار پذیرش بستری موقت در مرکزهای ریفرال (زیر مجموعه) دانشگاه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.