امام جمعه خور و بیابانک گفت: بسته‌های غذایی که شامل برنج، روغن، ماکارانی، سویا، خرما و انواع حبوبات هستند با مشارکت خیران شهرستان و بنیاد مستضعفان تهیه و با کمک بسیجیان بین خانواده‌ آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
حجت الاسلام سعید جاویدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در مرحله دوم نیز قرار است هشت هزار پرس غذای گرم در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و شب بیست و یکم ماه رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک نیز از تجلیل ۲۰۰ نفر بسیجی فعال در طرح مقابله با ویروس کرونا در شهر خور خبر داد و افزود: این بسیجیان از آغاز طرح مقابله و پیشگیری ویروس کرونا به صورت داوطلبانه همکاری خوبی در توزیع مواد ضد عفونی بین مردم و اصناف و همچنین ضد عفونی معابر و ادارات داشته‌اند.
سرهنگ پاسدار محمد حسین الیاسی افزود: در اجرای طرح مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بیش از ۴۰۰ نفر بسیجی فعال پایگاه‌های مقاومت شهرستان همکاری داشته‌اند که تجلیل از خدمات آنها همچنان ادامه دارد. 

وی به همکاری فرمانداری، اصناف، شهرداری‌ها و پویش‌های مردمی در بحث ضد عفونی اماکن عمومی اشاره کرد و گفت: همه گروه‌ها با احساس مسوولیتی که داشتند پای کار و رسالتی که برعهده آنها گذاشته شده بود به خوبی انجام دادند.
این مراسم با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، اعضای شورای تامین و مدیران نهاد های اجتماعی شهرستان در حسینیه اعظم شهر خور برگزار شد.
شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت و ۲۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۴۲۰کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.