امیر محسن آذرافروز پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: فعالیت‌های مردم یاوری ارتش در قالب کمکهای مومنانه در دستور کار قرار دارد و  امروز ظرفیت‌های انسانی و امکانات و تجهیزات مختلف ارتش در مقابله با بیماری کرونا بسیج شده است.
ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری رزمایش "لبیک یا خامنه ای ۹۸" از اسفند سال گذشته، یادآور شد: ظرفیت‌های ارتش در این رزمایش در پنج محور انسداد و کنترل ورودی و خروجی‌های استان، رفع آلودگی معابر، تاسیسات و اماکن عمومی، راه‌اندازی مراکز نگهداری بیماران بهبودیافته کرونایی، اعزام نیروی انسانی متخصص به دانشگاه‌های علوم پزشکی، برپایی ۱۹ ایستگاه ثابت و سیار غربالگری و راه‌اندازی بیمارستان صحرای به کمک مجموعه دانشگاههای علوم پزشکی استان آمده است.
وی تصریح کرد: امسال در سالروز ارتش جمهوری اسلامی و فرمان تاریخی امام خمینی‌(ره) مبنی بر رژه ارتش با تجهیرات به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری این برنامه و برنامه‌های فرهنگی و مسابقات که هر ساله در این ایام برگزار می‌شد وجود ندارد.
امیر آذرافروز اضافه کرد: البته امسال رژه خدمت با عنوان "مدافعین وطن یاوران سلامت" برگزار می‌شود که نمایش جنبه‌ای دیگر از خدمات و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.
امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

تاکنون بیش از ۷۶ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.