مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به اینکه سهم شما برای مهار از بحران کرونا چیست؟ افزود: با وجود اینکه ارتباطات اجتماعی و دیدار دوستان و آشنایان از لذتبخش‌ترین کارهاست اما شرایط کنونی و شیوه زیاد ویروس را نمی‌توان ساده انگاشت و حفظ سلامتی خود و دیگران از هر موضوع دیگری مهم تر است.

وی ادامه داد: کرونا باعث شد ارزش بسیاری از نعمت‌هایی که داشتیم اما به آن بی توجه بودیم نمایان‌تر شود و این موضوع نه تنها در اصفهان بلکه در تمام جهان مشهود است.

این دو و میدانی کار پارالمپیکی خاطرنشان کرد: جامعه معلولان هم مانند سایر اقشار باید در ماندن در خانه و بیرون نرفتن توجه وافر داشته باشند و توصیه‌های بهداشتی و پزشکی را بطور کامل اجرا کنند.

پرتابگر وزنه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تصریح کرد: اردوی تیم ملی در کیش به دلیل احتمال خطر برای اردونشینان متوقف شد و ورزشکاران به منازل خود بازگشتند و تمرینات در خانه‌ها و بصورت انفرادی ادامه دارد.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامتی بویژه برای ملی پوشان ایران در المپیک ادامه داد: تمامی وسایل و تجهیزات تمرینی خود در منزل و همچنین ویلچر را بطور مداوم ضدعفونی می‌کنم، زیرا برای حفظ سلامتی خود، مربی و همراهم ارزش قائلم.

این ورزشکار معلول اصفهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم نه تنها ایرانیان بلکه تمام مردم جهان دست به دست هم دهند تا شاهد پایان این ویروس دررسرساز باشیم.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت و درمان، ۱۰۵۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ (کروناویروس جدید) در کشور شناسایی شدند و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر رسید.
از بین بیماران جدید شناسایی شده، ۱۲۹ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به ۸۵۳ نفر رسید.

شمار کل مبتلایان به این ویروس در استان اصفهان یک هزار و ۳۰۱ نفر است.

المپیک تابستانی ۲۰۲۰ قرار است از تاریخ ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰ (۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار شود  و پس از آن رقابت‌های پارالمپیک در این شهر برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.